וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את השוט: "אינדיאנה ג'ונס 5" יגיע ב-2019

6.3.2017 / 19:35

כמעט עשור אחרי הפיאסקו של "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח", מכריזים באולפני דיסני רשמית על תחילת ההכנות לסרט החמישי בהרפתקאותיו של הארכיאולוג האיקוני. הריסון פורד ישוב לתפקיד הראשי

הריסון פורד בתפקיד אינדיאנה ג'ונס. באדיבות yes,
הביאו את הנאצים והאוצרות, הוא חוזר. הריסון פורד/באדיבות yes

סדרות סרטים הוליוודיות, כמו פוליטיקאים ישראלים, לא באמת נגמרות אף פעם. הן פשוט יוצאות לחופשה אחרי המשכון גרוע ממש, מקוות שנשכח ממנו, ומפציעות שוב מספר שנים לאחר מכן לקול תרועות רמות. ובכן, הגיע הזמן להריע שוב כי אינדיאנה ג'ונס חוזר לקולנוע בפעם החמישית.

אולפני דיסני אישרו הערב (שני) רשמית כי הסרט החמישי בקורותיו של הארכיאולוג האהוב ביותר בתולדות הקולנוע, יגיע למסך הגדול ב-19 ביולי, 2019. עד אז יחלפו 11 שנים מאז "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח", הסרט שכל מי שצפה בו היה משוכנע שיהיה האחרון אי פעם בסדרה, ובצדק מוחלט. אלא שבאולפן הגדול והמצליח ביותר בהוליווד היום, משוכנעים שהתקומה אפשרית, ואם לוולברין זה הצליח, אז למה לא לאינדי?

הריסון פורד (שיהיה בן 76 ב-2019) ישוב לנעליה של הדמות המזוהה איתו כל כך. סטיבן שפילברג, שביים את כל ארבעת הסרטים הראשונים בסדרה, ישוב אף הוא לכיסא הבמאי. בשלב זה לא נמסרו פרטים כלשהם על עלילת הסרט, או על כוכבים נוספים שישתפו פעולה עם פורד על המסך.

"זה נדיר למצוא שילוב מושלם כל כך של במאי, מפיקים, שחקן ותפקיד", נמסר בהודעה מטעם מנכ"ל אולפני דיסני, אלן הורן. "אנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר לצאת למסע הזה עם הריסון וסטיבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully