וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת מותו של ג'ורג' מייקל: "מת בנסיבות טבעיות"

7.3.2017 / 15:20

מדוח הנתיחה שלאחר המוות עולה כי הזמר הבריטי ג'ורג' מייקל מת בנסיבות טבעיות כתוצאה ממחלת לב ומכבד שומני. מייקל הלך לעולמו לפני שלושה חודשים בגיל 53

ג'ורג' מייקל. GettyImages
בעיות בכבד ובלב. מייקל/GettyImages

מותו של הזמר ג'ורג' מייקל נגרם מנסיבות טבעיות – כך דווח (שלישי) בכלי התקשורת בבריטניה. על פי הדיווח, הזמר מת כתוצאה ממחלת לב ומכבד שומני. לאחר מותו בגיל 53 לפני שלושה חודשים הצהירה המשטרה הבריטית כי נסיבות מותו של מייקל אינן ברורות. כעת הודיעה כי דוח הנתיחה שלאחר המוות שערך הפתולוג הוכיח כי מותו נגרם כאמור מנסיבות טבעיות. "אין עדכונים נוספים. המשפחה מבקשת מהתקשורת ומהציבור לשמור על פרטיותה", נמסר עוד.

הצהובון הבריטי הדיילי טלגרף דיווח לאחר מותו כי מייקל, שנאבק במשך שנים רבות עם התמכרות לסמים, השתמש בהרואין בשנה האחרונה בחייו. "הוא הובהל לחדר מיון במספר הזדמנויות", אמר המקור לצהובון. "הוא השתמש בהרואין. מדהים ששרד במשך זמן כה רב".

ג'ורג' מייקל. ספלאש, ספלאש
"המשפחה מבקשת שקט". מייקל/ספלאש, ספלאש

ג'ורג' מייקל נחשב לאחד מהמוזיקאים הגדולים שיצאו מהאי הבריטי, כאשר אלבומיו נמכרים בלמעלה מ-100 מיליון עותקים. הוא עלה לתודעה לראשונה כחבר בצמד "וואם" בשנות השמונים, ולאחר מכן השיק קריירת סולו מצליחה. חייו האישיים של מייקל היו סוערים לא פחות מדמותו כאייקון מוזיקלי. ב-1998 נעצר בבברלי הילס בגין מה שכונה כ"מעשה זימה" עם גבר נוסף בשירותים ציבוריים. מייקל הורשע ונדרש לבצע 80 שעות עבודות שירות למען הקהילה. ב-2006 הואשם שוב בקיום יחסי מין בפומבי, הפעם בפארק ציבורי בלונדון.

ב-2006 נעצר שוב בגין אחזקת סמים, ושוחרר רק כדי להיעצר שוב בגין אותה עבירה ב-2008, וב-2010 נעצר בגין נהיגה תחת השפעת סמים. הוא נשלח למעצר של שמונה שבועות ונענש בשלילת נהיגה למשך חמש שנים. הוא שוחרר לבסוף כעבור ארבע שבועות. ב-2011 לקה מייקל בדלקת ריאות חמורה במהלך סיבוב הופעות בווינה. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים מקומי, שם שהה במשך חמישה שבועות. בתחילה הוגדר מצבו קשה, כשהוא מונשם ונמצא בסכנת חיים. לאחר שחרורו הבטיח מייקל לשוב לסיבוב ההופעות, אולם לא זכה לעשות כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully