וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו לורי: "יש היום הרבה יותר מדי טלוויזיה"

7.3.2017 / 19:30

"מה שמפחיד בעולם היום הוא שהכל בדיוק כמו שהוא נראה", אמר השחקן יו לורי ("האוס") בכנס INTV של קשת בי-ם. לורי הביע דאגה מכך שמה שרואים היום ב-CNN היה קיים רק כרעיונות לתסריטים לפני 5 שנים. ומה העצה לחיים שהוא סיפק?

השחקן יו לורי בפאנל בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה של קשת, שהתקיים בירושלים. עודד קרני,
השחקן יו לורי, היום בכנס החדשנות בטלוויזיה של קשת בירושלים/עודד קרני

האם בסיפור הסדרה "מנהל לילה" יש משהו שלדעתך הוא אלגוריה למה שקורה בעולם היום, שבו שום דבר אינו כפי שהוא נראה - שאלה את השחקן הבריטי יו לורי, ננסי טרטליונה, מנחת פאנל העוסק בסדרה בה הוא מככב, בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה של קשת, שהסתיים לפני זמן קצר בירושלים. "אני חושב שמה שמפחיד בעולם היום הוא שהכל בדיוק כמו שהוא נראה. זה כאוס מוחלט", ענה לה לורי.

"כל סיפורי המרגלים", הוסיף לורי, "ולמעשה כל הסיפורים תלויים בהתחלה ביציבות ובנורמליות, זה הסיפור. יש לך סיטואציה נורמלית, אתה יוצא מזה ואז אתה חוזר בנורמליות אלטרנטיבית. זהו בדיוק הסיפור. ועכשיו אני פשוט לא יודע איפה היציבות הזאת, שמתחתיה קונספירציה יכולה לקרות. אני מתכוון, בכל שעה שבה אנחנו צופים ב-CNN הייתה לפני 5 שנים פגישת פיצ'ינג לטלוויזיה (פגישה שבה מציגים רעיונות לתסריטים – ש"ב). זה לגמרי מזעזע".

בפאנל השתתפו גם במאית הסדרה "מנהל לילה", זוכת האוסקר סוזן בייר, והמפיק שלה, סטיבן גארט, שאמר לאחר הדברים של לורי: "את הדמות שלו (ריצ'רד אונסלו, שמגלם יו לורי) אפשר לתאר כאיש עשיר במיוחד, לא ברור איך הוא עשה את הכסף שלו, הוא לא מגיש את דו"חות המס, הוא גר בבית גדול ליד הים. אין קשר בין ריצ'ארד לבין...", ולא המשיך את המשפט אולם ברור היה כי הוא רומז על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בייר העירה כי דמותו של לורי "נראית הרבה יותר טוב".

מנהל לילה.
יו לורי בסדרה "מנהל לילה"

מנחת הפאנל הגדירה את הסדרה "מנהל לילה" כ"קולנועית, גדולה ועשירה", ועלתה השאלה האם על הפקות להיות יקרות כדי להיות טובות. הבמאית בייר ציינה את "אור ירח", שזכה באחרונה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. "הסרט זכה באוסקר ועלה רק 1.2 מיליון דולר. אני חושבת שהענין הוא לא הכסף, אלא לספר את הסיפור בצורה הנכונה". יו לורי אמר: "מישהו זוכר את הסדרה הדוקומנטרית המעולה 'ציוויליזציה' של קנט קלארק? בסיומו של פרק, יש ארמון, הוא מסתכל סביב ואומר 'אם מסתכלים אחורה בהיסטוריה, זה כנראה נכון להגיד שלאף אחד לא היה רעיון גדול בחדר גדול'. זו אבחנה יפה. אני חושב ש'חדר גדול', בין אם זה תקציב גדול או שזה זמן, בהחלט לא מספק בהכרח עבודה טובה או רעיונות טובים. זו אבחנה גאונית, אחד הדברים היחידים שאני זוכר מהילדות שלי".

עוד אמר לורי בכנס שיש היום "הרבה יותר מדי טלוויזיה" זמינה לצפיה, לקול צחוקי הקהל; אמר שהבריטים הולמים יותר לטלוויזיה כי "אף חיים בריטיים לא השתנו מעולם ב-90 דקות", זאת בניגוד לחיים של אמריקאים; ובנוסף, לורי סיפק עצה לחיים. "העצה שלי היא: תהיו ברי מזל! אני מודה להורים שלי, אבל אותם אני בחרתי, ואני שמח עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully