וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול קידמן חושפת את הסיבה למחיאות הכפיים הביזאריות באוסקר

9.3.2017 / 11:15

הרגע שבו תועדה זוכת האוסקר מוחאת כפיים בצורה מוזרה במיוחד, הפך לאחד המדוברים ביותר בעקבות טקס האוסקר הסוער לפני כשבועיים. בריאיון רדיו הסבירה קידמן כי חששה לפגום בטבעת הזהב היקרה שענדה על אצבעה, ומנגד חששה שתיתפס לא מפרגנת לקולגות

לצד רגע הסיום של האוסקר, שיישאר איתנו לעוד שנים רבות, השאיר הטקס הזה עוד כמה וכמה רגעים קטנים שיחזרו אלינו שוב ושוב בממים שונים בעתיד הנראה לעין. אחד הפופולריים שבהם יהיה ללא ספק הרגע שבו ניקול קידמן נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא מוחאת כפיים, ובמקביל מחקה כלב ים בצורה אפקטיבית במיוחד. הרשתות החברתיות התפוצצו כמובן תוך שניות עם ציוצים ופוסטים שתמהו לנוכח הפרגון המוזר של זוכת האוסקר, וכעת מגיע גם ההסבר.

בריאיון שהעניקה קידמן לתחנת הרדיו האוסטרלית KIIS FM, הסבירה השחקנית: "זה היה מאוד מוזר, אמרתי לעצמי: 'אלוהים, אני מאוד רוצה למחוא כפיים. אני לא רוצה לא למחוא כפיים, כי זה יהיה יותר גרוע נכון? היו אומרים שאני לא מריעה. אז החלטתי למחוא כפיים, אבל זה היה מאוד מסובך כי הייתה לי טבעת ענקית על האצבע, והיא לא הייתה שלי. היה הייתה יפהפייה וחששתי מאוד לעשות לה נזק".

קידמן תהתה במהלך הריאיון מדוע הפכה לנושא כל כך מדובר. "האם אין לאנשים דברים חשובים יותר להתרכז בהם מאשר מחיאות כפיים של כלב ים?", שאלה את המראיינים. אם אתם מפקפקים בהסבר של קידמן, יש לציין שהעובדות לפחות נכונות: הטבעת שענדה על אצבעה מחברת התכשיטים "הארי ווינסטון" צופתה ב-119 קאראט של זהב וכללה יהלום בצורת פנינה בשווי 13.58 קאראט. תמיד ניתן לשאול האם אי אפשר היה להוריד את הטבעת למספר רגעים, ולהריע בדרך נורמלית, אבל זאת כבר סוגיה להיסטוריונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully