וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבר ישראלי לעולם לא יסלק אותך הביתה אחרי סטוץ"

9.3.2017 / 15:47

לרגל יום האישה הבינלאומי הזמנו לאולפן 4 קומיקאיות קורעות לשיחה מצחיקה על גברים, הומור נשי וארז טל. ולמה רני חושבת שאין על הגברים הישראלים? צפו

צילום מסך

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל השבוע, כינסנו לאולפן אחד ארבע קומיקאיות מצחיקות שבוודאי עשיתן להן לייק בשלב מסוים בפייסבוק, לשיחה פתוחה על הומור נשי, גברים ישראלים וארז טל. אז מה היו המשפטים הכי מטומטמים שהן שמעו מגברים? מי יורד יותר נמוך? צפו בתקציר הפאנל מתוך משדר "יום האישה 2017".

נשות הפאנל התייחסו להבדלים בהומור בין נשים וגברים. "האמת שכאשר יורדים ממש נמוך אפשר למצוא את זה הרבה אצל נשים. לא כולן יורדות נמוך אבל אלה שהולכות על בדיחות סקס, הפרשות גוף כל מיני דברים כאלה, הן בדרך כלל ממש נהנות לפתוח את זה לחלוטין", אמרה כותבת הסאטירה נועה אנג'ל. השחקנית והקומיקאית לני כהן הוסיפה: "אבל זה גם סוג של מאבק שבו אנחנו רוצות להגיד את הדברים המגעילים האלה בכוונה כדי לערער אתכם כדי שאחר כך כשנגיד את זה - זה לא יהיה 'וואו'. זה מרתיע באיזה שהוא מקום גברים אז דווקא אני חושבת שנשים שמתעסקות בקומדיה אוהבות להניע בדיוק את התחום הזה שגורם לגבר או לאישה להרגיש לא בנוח".

"אבל אני שמחה לראות שאנחנו כבר לא שם שזה כבר לא כזה מתבקש. אנחנו יכולות גם להיות עדינות וחמודות שוב כי זה בסדר להיות", הוסיפה התסריטאית והקומיקאית לילך ברנע לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully