וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ייאמן שזה קרה בשידור ישיר": הסרטון שכל בריטניה מדברת עליו

10.3.2017 / 16:28

הרשת נקרעת מצחוק בגלל הסרטון הזה: פרופסור רוברט קלי התראיין ל-BBC על המשבר הפוליטי בקוריאה, ובלי שהבחין בכך, שני ילדיו הגיחו מאחוריו ויצרו בלגן משעשע בשידור ישיר

אנחנו רגילים לראות אקדמאיים מתראיינים לטלוויזיה בארשת פנים רצינית על נושאים ברומו של עולם – אבל אנחנו קצת פחות רגילים לראות את הילדים הקטנים שלהם נכנסים בנונשלנטיות לפריים ומחוללים מהומה בשידור ישיר.

זה בטח לא קורה הרבה בערוץ מכובד כמו ה-BBC, אבל זה קרה היום (שישי), במהלך ראיון עם רוברט קלי, פרופסור מהוגן ליחסים בינלאומיים, שהתראיין מביתו על המשבר הנוכחי בדרום קוריאה. בעודו עושה זאת, לא שם לב שבתו הקטנה נכנסה לחדר והחלה לעשות שיגועים מאחוריו. המגיש דווקא כן הבחין בכך, אבל המומחה המשיך לפרוש בקור רוח את משנתו הגיאו-פוליטית, ועשה זאת גם כשצאצא נוסף שלו, והפעם בעגלת תינוק, נכנס לתמונה. בשלב זה אשתו פרצה לחדר וניסתה להשליט סדר, אך עשתה זאת בצורה כאוטית למדי, שתרמה לאפקט הקומי.

שלא במפתיע, הסרטון המתעד את כל זה הפך ויראלי, ומככב בכל כלי התקשורת באי הבריטי, שם מגדירים אותו כ"דבר הכי מצחיק שתראו השנה". רבים גם משבחים את הפרופסור על המקצוענות שהפגין – הראיון, אגב, נמשך לאחר שאשתו וילדיו יצאו מהחדר, ובזכותם הוא מפורסם כעת בכל העולם, ולא רק בקרב סטודנטים לפוליטיקה קוריאנית.

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully