וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: כל צ'חלה בא יומה

13.3.2017 / 7:25

השד העדתי נחת סוף סוף בבית "האח הגדול", והכניס את שני ואורנה לקרב ראש בראש. חשבנו שזה מספיק חשוב כדי להעיר את רוביק רוזנטל באמצע הלילה, ולדבר על גזענות. וגם: האישה שהשתיקה את שרון גל, השחקן הכי עצוב בעולם ורשימת החטאים של אורנה לא נגמרת

צילום מסך

1. מעולם לא שמחתי כל כך לראות את מירי רגב כמו אחרי אחרי הפרק אתמול, שככל הנראה היה הארוך בהיסטוריה של הטלוויזיה. שעתיים ו-21 דקות שמחציתן הוקדשו לקידום טורים במאקו, תכניות בקשת ותהיות מה לעזאזל לובשת אורטל בן דיין, ובעיקר למה? הייתי אומר שזו הגזמה פרועה, אבל אז נזכרתי בבדיחות מהפרק הראשון של "נבסו", שגרמו ל"סברי מרנן" להיראות פתאום כמו "סיינפלד", והבנתי שיש עוד לאן להתדרדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות הם הלכו, אנחנו היינו צריכים להישאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. יש, השד העדתי הגיע לביקור! חיכוכי הרגליים של אורנה ודן שחררו סוף סוף את הג'יני מהבקבוק בפרשת הצ'חלה, ואפשר רק לדמיין את חדר הבקרה של "האח הגדול" באותם רגעים, שנראה כמו זה של נאס"א אחרי הנחיתה על הירח. שני אמרה "צ'חלות" על אורנה ומעיין ופתחה מחדש את הפצע המזרחי המדמם. במשך 68 שנים האשכנזים והממסד (לא יודע למה אבל תמיד איכשהו מכניסים את הממסד לעסק הזה) גנבו לנו את המים החמים, ואורנה המסכנה, שגדלה במעברה והתקלחה רק עם אבנית של קומקום, לא באמת תיתן לזה לעבור בשקט. "אני צ'חלה גאה", הכריזה מי שסירבה לפנות לאשכנזייה את המגירות, ובכך החזירה לה על כל השנים של ההסללה והדיכוי.

שני, לעומת זאת, זורקת לעימות את קלף "איך יכול להיות שאני גזענית אם האקס המיתולוגי שלי היה מרוקאי שומר שבת?", שהוא למעשה סוג של רימייק ל"אני לא שונא ערבים, אני ביחסים ממש טובים עם אחמד שוטף הרצפות בבניין, והפועלים של אבא אפילו היו בבר מצווה שלי". טוב שלא אמרה שהיא מתה על חומוס ומקפידה לנסוע לפחות פעמיים בשנה לקנות כנאפה בדלית אל-כרמל. אבל זה לא מספיק לאורנה, שמגדילה לעשות ומכריזה שתעמיד להדחה את שני כי היא "עושה סלקציה בין אנשים". סוג של מנגלה פוטוגני. כי אורנה, מסתבר, היא בכלל פרטיזנית. בטוח היו צריכים מנהלת חשבונות לסדר שם את המשכורות ביער, לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אח גדול, אפשר פרק רק של שתיהן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. זה אגב לא הפריע לי לפנות בשעת לילה מאוחרת לבלשן רוביק רוזנטל ולהטריד אותו בסוגיה חשובה כמו "הצ'חלה", האם באמת מדובר בגזענות או שמא ביטוי שנשמע כמו מחלת עור של תימנים. ובכן:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה אורנה, את רואה? זה רק סקסיסטי, הכל טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

נו, אתם מבינים, סתם עושה עניין אורנה. צ'חררי.

4. משימת זיגי החייזר, שמוכרת גם כ"תחפושות שנשארו במחסן מהעדלאידע 1988 בחולון", יצאה לדרכה והביאה עימה הזיות שגם יצורים תבוניים בפלנטות אחרות מנסים עדיין לפענח. נתחיל מזה שבבית כבר יש חייזרית מכוכב "נורבג". ג'ו. די, חברה מכוכב אחר, הדבר הכי קרוב לעב"ם שהסתובב באזור נווה אילן רבתי. ואז, משום מקום, מופיע קטע אומנותי לא ברור שנלקח כנראה מהמתנ"ס הקהילתי של קרית עקרון, עם הפנים של ג'ודי שהודפסו ברגע האחרון בוורד ארט. האישה כה אלמונית שאין לה אפילו שם, קוראים לה רק לפי ארץ המוצא. אפשר אגב לדמיין מה היה קורה לו היו מכנים את אנדל "אתיופיה". במקרה של שני - "לה לה לנד". ואז הביזאר רק התגבר כשאנדל הופיע בחולצה צהובה, שנראית כאילו שמעון מזרחי הקיא עליה, ולצדו עדן בווסט שכנראה גנבה מהחללית של זיגי. איך השניים האלה קשורים למשימה? גם טובי האסטרונומים מנסים לפענח. "כל העניין הזה הוא סוג של פירמידה", אמרה ג'ודי בחדר האח והיא צודקת. הונאת פירמידה, אבל מה אכפת לאח הגדול, ג'ודי נפלה בפח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אושר. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. המפגש בין אימא של חמימו לבנה האבוד היה מרגש, אבל נראה שחוץ מצרצר המחמד של חיים כל המשפחה שלו כבר עשתה סיבוב על "האח הגדול". עד שהכל יסתיים, אפשר יהיה לפתוח קו אקספרס בין בית שאן לנווה אילן. רק לא היה ברור לי למה הכניסו פתאום אדם עצום מימדים שמחופש לסיה, ואכל לחמימו את הטבחה. קצת ריחמתי על הבחור הזה שגוייס ל-12 שניות של תהילה, לתפקיד השמן עם הפאה שאוכל לאחרים את המנה. לימודי המשחק האלה ממש השתלמו, אה? 'טנצר המניאק' כינה אותו חמימו. אלא ששרון גל כמובן יודע שהקטע המרגש מצטלם היטב, ומנצל את המצב כדי להבהיר לחמימו ש"ארבעתנו בכינו". רוצה לומר, לא טנצר הוא המניאק, אלא שני ועומר, כדי שלא יהיה לחובב הטבחה והדג של אימא ספק את מי להעמיד להדחה. מבחינת שרון, חמימו הוא דג הזהב שלו: יעשה כל מה שהוא רוצה. בכל מקרה, החריימה של אימא מקדש בדיוק את מה שקשת כל כך אוהבים עם מי שמגיע על הטייפקאסט של העממי: אל תלמד את חמימו לדוג, פשוט תמשיך לתת לו דגים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמימו, תתעודד. לפחות אתה לא חייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. אחרי שחיפשו בכל המדינה, הצליחו בהפקה למצוא את שני השמאלנים האחרונים שעוד נותרו במדינה כדי לחשוף את פרצופו האמיתי של שרון גל. זה התחיל בנאום משמים של אלדד יניב ועבר לפרשנות צבאית של אורטל בן דיין, שאחריה קם רוני דניאל בביתו והודיע: "זהו, אני פורש. הגיע הזמן לדור חדש". בכל הכבוד, הסיטואציה המבצעית היחידה שבן דיין מכירה היא: "קנה שרוול אחד, השני בחצי מחיר". אתם כבר מכירים אותי, אצלי אין ימין או שמאל, אקדם גם את קים ג'ון און, אם זה יגרום לבלאגן בבית. ולכן אני פה כדי להרגיע ולהזכיר: בזמן ששרון גל נבחר לכנסת האחרונה, אלדד יניב לא עבר את אחוז החסימה. מצד שני, שרון גל ישב שם ולא יכול היה להגיב. סוף סוף הרגיש קצת איך זה כשתוקפים אותך ואתה מנוטרל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי ההרצאה הזאת, בטוח שדעת הקהל תשתנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. ומה עוד נאמר על אורנה, שלרשימת החטאים הוסיפה אתמול גם צפייה בטלוויזיה בשבת? מה התירוץ הפעם: ראיתי ערוץ 1, זה לא נחשב טלוויזיה? התקווה היחידה של אורנה להינצל מהגיהנום הזה הוא להתפלל לדבר אחד: שיתברר שאין אלוהים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תדאג, אלוהים לא נמצא בחדר הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. ובאמצע הפרק הסתבר לי שיש לי מתחרה עם בלוג בשם "אח חורג". סליחה שאני לא גולש קבוע במאקו, ומסתפק רק בביקורים קצרים כדי לגלות מי באמת רצח את מירה פלד. למען האמת, עד אתמול לא הכרתי אותו, אני לא בטוח שיש מישהו שמכיר, אבל ברור לי למה לא הכניסו קטעים שלי לתוכנית: סיכוי טוב שאחרי כמה ציטוטים זה היה נגמר ברצח. או של אחד הדיירים או שלי. פחדנים.

האח הגדול. צילום מסך
לא ננוח עד שהשכן יופיע על הפלזמה/צילום מסך

ליין ווינר

חמימו, שרון גל ושני. מרגע לרגע הולך ומתגלה כמה כוח ואהבה מקבל חיים בחוץ, והקטע עם אימא רק חיזק את מעמדו. לראשונה מאז דוד לוי, בית שאן חוזרת למפה. בדרך החוצה: עומר צפוי לשוב לשמש בתפקידו כמאור כהן עד סוף השבוע.

WTF

צריך לדבר על הצחוק המזוייף של שני. זה לא רק מעורר רחמים אלא גם מכאיב לצלע של עומר, שקיבל ממנה מרפק בעוד הצגה של נאט-ג'וב, ואחר כך היא עוד כולאת אותו בחדר כדי להבהיר את הנקודה. תקשיב עומר, ביום שלישי זה נגמר, אבל אם לא, תחרוט את המילה "הצילו" על גב המיטה בלילה, נעשה את מירב המאמצים.

פסוקו של יום

"קוראים לזה החדר הסגלגל, פה עושים את הדברים הלא נעימים"

ג'ודי מסבירה לזיגי על חדר ההדחה. או שזו הייתה מוניקה לוינסקי בעדות שלה נגד ביל קלינטון? כבר לא זוכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמשיך לצחוק ותקבל סדק גם בצלע השניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קום, קום, יש מכות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים מכוכב אחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully