וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת LP וצמד הראפ מאקלמור וריאן לואיס יגיעו להופעה בישראל

15.3.2017 / 6:00

LP שאחראית ללהיט הגדול "Lost on You", ומאקלמור וריאן לואיס המוכרים בין היתר בזכות "Thrift Shop" ו-"Downtown", יגיעו לערב הופעות בישראל בקיץ הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריכת נגן. LP/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ הגם-ככה-עמוס-בהופעות-חו"ל מפתות מוסיף אל שורותיו ערב אטרקטיבי נוסף, כזה שכולל רצף הופעות המורכב מהזמרת LP שאחראית על הלהיט הגדול "Lost on You", וצמד ההיפ-הופ מאקלמור וריאן לואיס, המוכרים בין היתר בזכות "Thrift Shop" ו-"Downtown". אליהם יחברו באותו ערב גם נתן גושן וקוקי לבנה להופעות נפרדות, וכך ייווצר לו פסטיבלון קטן. כל זה צפוי לקרות בלייב פארק ראשל"צ ב-18 ביולי.

מאקלמור וריאן לואיס הוציאו את אלבומם "The Heist" מ-2012 בצורה עצמאית וללא תמיכת לייבל, מה שלא מנע מהם ומהאלבום להפוך לתופעה ולהגיע למקום השני ברשימת הבילבורד לאותה שנה, הישג שהפתיע אפילו אותם. הסינגל "Thrift Shop" צבר למעלה ממיליארד צפיות ביוטיוב ושהה ששה שבועות במקום הראשון במצעד הסינגלים. שיר אחר של השניים, "Same Love", הפך להמנון המאבק לנישואים חד מיניים. הם ביצעו אותו יחד עם מדונה בטקס פרסי הגראמי 2014, והשיר סימן את מקלמור כראפר מחאתי שמנסה לגרום לשינוי משמעותי עם המוזיקה שלו. בטקס ההוא זכה אלבומם בלא פחות מארבעה פרסים, ביניהם אלבום השנה, פריצת השנה, הופעת הראפ של השנה ושיר הראפ של השנה. ב-2015 הוציא הצמד את אלבומו השני, "This Unruly Mess I've Made", שמתוכו בלטו הלהיטים "Downtown", "White Privilege II" ו-"Growing Up" שביצעו יחד עם אד שירן.

LP - או בשמה האמיתי, לורה פרגוליצי - אחראית על אחד מהלהיטים הגדולים של 2016, "Lost On You", ששלט במצעדים במהלך השנה, כולל בסופה. מלבדו ומלבד שירים נוספים כמו "Other People", "Into The Wild" ו-"Muddy Waters", פרגוליצי כתבה שירים לכמה מהזמרות הגדולות בעולם, בהן ריהאנה וכריסטינה אגילרה.

על הפקת הערב אחראים שוקי וייס, זאפה ו-2B Vibes, כרטיסים ניתן לרכוש כאן החל מ-249 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully