וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לעולם המתים: צפו בטריילר ל"קוקו" של פיקסאר

15.3.2017 / 17:15

הסרט המקורי החדש של אולפני האנימציה יעסוק בסיפורו של נער המתחקה אחר הזמר האהוב עליו, וחוצה בלי להתכוון את הגבול אל עולם המתים, שם הוא מקווה לאתר אותו

אחרי שהעירו לחיים את הצעצועים שלנו, הציגו לראווה את המתרחש במוחנו, ואפילו הציגו כיצד יראה עתיד האנושות כשכדור הארץ יהפוך למזבלה ענקית, חוצים אולפני פיקסאר את הגבול בין העולמות ומגיעים לעולם המתים.

"קוקו", הסרט המקורי החדש מבית היוצר של אולפני האנימציה המצליחים, שאב השראה מ"יום המתים" - חג מקסיקני מסורתי המוקדש לזכרם של אבות המשפחה שהלכו לעולמם. במרכזו ניצב מיגל השאפתן, בן למשפחה צנועה מכפר קטן, שאסרה במשך דורות את העיסוק במוזיקה. מיגל, שמוצא את עצמו נפעם מגילוי המוזיקה, מתחקה אחרי אלילו, הזמר האגדי ארנסטו דה לה קרוז, ונכנס מבלי להתכוון אל עולם המתים.

הסרט יעקוב אחר המסע של מיגל בעולם המתים, המפגשים עם אבות אבותיו, והחיפוש אחרי דה לה קרוז עצמו, שהלך לעולמו שנים ארוכות לפני שנולד.

מעבר לאומץ ולחזון יוצא הדופן של פיקסאר בבחירה בתמה הזאת לסרטם החדש, ניכרת ב"קוקו" גם ייחדיות נוספת. קאסט הסרט כולו הוא על טהרת הלטיניים, ובהם גאל גרסיה ברנל ("מוצרט בג'ונגל") ובנג'מין בראט ("חוק וסדר"). בנוסף, כפי שניתן להתרשם מהטריילר עצמו, הסרט צפוי להציג חזון ויזואלי יוצא דופן ומרהיב.

"קוקו" יגיע לבתי הקולנוע ב-22 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully