וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת האיחוד של הג'ינג'יות הופסקה עקב מכות

15.3.2017 / 23:34

מופע האיחוד החגיגי של צמד הג'ינג'יות (תמיר אלברט ואמיר צורף) נאלץ להיפסק לזמן מה עקב בחור בקהל שניסה שוב ושוב לטפס על הבמה, עד שלבסוף זכה לתגובת נגד מרם אוריון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'ינג'יות הערב בבראבי. אסף אמדורסקי מתארח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שאמור היה להיות מופע מרגש וחגיגי כאשר צמד הג'ינג'יות התאחד על הבמה להופעה מלאה לראשונה זה יותר מעשור, הסתיים, ובכן, באקורד צורם ובבת אחת בעקבות הטרדות של אדם מהקהל. עד ראייה בהופעה סיפר לוואלה! תרבות כי המוזיקאי יגאל כרמל שנכח בקהל הטריד במשך זמן רב את רם אוריון, שניגן עם ההרכב לאורך ההופעה. על פי העדות ניסה כרמל לעלות על הבמה שוב ושוב, ואף לתפוס את הגיטרה של אוריון. כרמל סירב לשעות לבקשותיו של אוריון לחדול והמשיך להציק לו, עד שלבסוף, באמצע ביצוע הלהיט הגדול "ביפ" שאמור היה לסגור את ההופעה לפני ההדרן, אוריון הדף את כרמל באמצעות הגיטרה, מה שהוביל לכך שאישה שעמדה בקהל לצד כרמל נפלה אל הקרקע. בשלב הזה הגיעו המאבטחים במקום וליוו את כרמל החוצה. הלהקה החלה לנגן שוב את "ביפ" מההתחלה ולאחר מכן גם חזרה להדרן.

צמד הג'ינג'יות, המונה את תמיר אלברט ואמיר צורף, הוציא רק אלבום אחד בשנת 1994, "ג'ינג'יות". זה הספיק ללהקה לקנות לה עם השנים מעמד קאלט במוזיקה הישראלית, בין השאר בזכות שירים כמו "ביפ", "LA", "ג'ינג'יות" ונוספים. לאכזבת המעריצים, זמן לא רב אחרי אותו אלבום התפרק הצמד. האיחוד שלהם הערב בבארבי בתל אביב הוא הראשון מבין שניים (השני בשבת הקרובה, 18 במרץ), ומלבד התארחות בהופעה של אסף אמדורסקי בנובמבר האחרון, השניים לא הופיעו ביחד מאז סוף 2006.

תגובות

מהג'ינג'יות נמסר: "להיט טוב מנגנים פעמיים". עדכון: רם אוריון התייחס למקרה, ראו בהמשך.

יגאל כרמל מסר בתגובה: "ברצוני לשתף שנעשה לי כאן עוול, בכתבה רשלנית ומגמתית שאין כדוגמתה. שמי הטוב הותר ברבים בשם השגת הרייטינג הנכסף, ועל כך תוגש בקרוב תביעת דיבה ולשון הרע. להלן העובדות האמיתיות שלא נבדקו איתי ועם הנוגעים בדבר לפני פרסום הכתבה.

"לא הייתי 'בחור בקהל שניסה לטפס על הבמה', הוזמנתי ע"י חברי לנפש וליצירה מזה כמעט עשרים שנה אמיר צורף לתעד ולצלם את המופע כפי שצילמתי את תמונת הפרומו למופע, שפורסמה כאן אצלכם לפני כחודש במערכת. הטעות היחידה שלי, ועל כך אני מצר, היא שתפסתי את הצד הלא נכון של הבמה, לא של אמיר חברי אלא של רם אוריון, אדם שמעולם לא החלפתי איתו מילה.

"לאורך כל המופע, שאגב היה מרגש ונהדר במיוחד, עמדתי על גרם המדרגות בצד, כף רגלי לא דרכה ולא ניסתה לדרוך על הבמה, ולו לשנייה אחת. נוכחותי אכן הפריעה לאוריון שהיה לחוץ מתוקף ההופעה, הוא ביקש ממני לזוז ושאלתי אותו באופן הכי ידידותי, 'למה זה מפריע לך שאני מצלם?' חילופי דברים מהסוג הזה.

"לפתע נהדפתי לאחור על ידו, 'למזלי' נפלתי על ידידה שגם נפלה ולא על רצפת הבטון, ראיתי מעלי את רם מרים את הגיטרה שלו לעברי, שוב למזלנו הרב היא לא נזרקה ופה זה נגמר. מיד קמתי ולא הגבתי חזרה אלא הלכתי מהמקום, ללא שום מאבטחים כמצוין בידיעה כי לא היה צורך בכך.

"לאחר המופע נפגשנו אני אמיר ורם, ליבנו את העניינים והתנצלנו האחד בפני השני ברוח טובה. רק לאחר מכן ראיתי את הידיעה הנ"ל וחשכו עיניי מסילופים, אי דיוקים והתרת שמי הטוב ברבים. הכל לשם השגת כותרות בומבסטיות ורייטינג.

"אני מצר על התקרית הקצרה והלא נעימה, שאגב לא ארכה יותר מחצי דקה או דקה בסיום המופע, ובעיקר על הקלות שבה אפשר להתיר כיום את דמו ואת שמו הטוב של כל אדם באשר הוא. בכתבה אני מתואר כ'בחור בקהל', אלים ופסיכופת שניסה לעלות לבמה, לתפוס את הגיטרה של רם, לא היה ולא נברא. הלכתי מכות? נזרקתי לאחור, לא הגבתי, קמתי והלכתי משם בעצמי. אז הכיצד?

"חבל שהופעה מעולה ומרגשת של חברים קרובים וטובים הסתיימה באקורד צורם ויומרני כאן אצלכם במערכת, על חשבון שמי הטוב".

הצד השני בתקרית, רם אוריון, הגיב לבסוף על העניין בפייסבוק שלו. "באמת שנמנעתי מלהגיב על התקרית המיותרת הזו כי חבל שתעיב מעבר למה שכבר - על הפקה והופעות כל כך מושקעות ומוצלחות", כתב. "אחרי שהצד השני בחר בעקביות להפיץ תקשורתית גרסה משלו אין לי הרבה ברירה חוץ מלשחרר לעיונכם סרטון שיושב אצלי על הדסקטופ כבר מיום חמישי בבוקר. להלן תיאור מה שקורה בצד שמאל של הבמה:

"0:20 - אחרי הופעה שלמה שבה יגאל כרמל עמד על המדרגה העליונה, סנטימטרים מאחורי, הניח משקאות על המגבר ומעל החשמל שהייתי מחובר אליו, הפריע לעובד הבמה שביקש ממנו לפנות את המקום כבר בתחילת ההופעה (ונתקל בסירוב תקיף מצד כרמל), ובאופן כללי פשוט הציק בנוכחותו לביצוע מופע שעמלנו עליו קשה מאד ודרש ריכוז מלא, אני מסתובב אליו ומעיר לו שהוא קצת מפריע, במילים האלו.

"0:25 - כרמל מתחיל לצעוק עלי ש"אני מבאס אותו" וגורם לי להחמיץ את הכניסה לשיר. אני משתדל מאד להבליג ולהתעלם מההטרדה שממשיכה ומנסה להתרכז בשיר ובאולם מלא קוני כרטיסים.

"0:34 - כרמל לא משלים עם ההתעלמות מהמחאה הקולנית שלו, עולה על הבמה, תוך כדי שאני מנגן, שם עלי יד בתקיפות וצועק עלי פרונטלית.

"0:36 - אני הודף אותו הצידה בשאיפה להמשיך לנגן והוא נופל אחורה במדרגות. אחר כך הבנתי שעל חברה שלו שעמדה עליהן מאחוריו. כמובן שגם היא לא היתה צריכה להיות שם.

"0:42 - כרמל שועט במעלה המדרגות ונותן לי אגרוף/בעיטה (היתה קומבינציה, לא זוכר מה קודם).

"0:46 - אני עובד למוד הגנה עצמית באמצעות גיטרה.

"2:18 - ביפ, תיהנו :)

"צילום - אדוה אראל. ותודה גדולה ליובל אראל".

עדכון אחרון: יום שני, 20 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully