וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן שמכר את "פאודה" לנטפליקס זכה למחווה מנתניהו

ניר חכלילי, לוס אנג'לס

17.3.2017 / 10:04

אדם ברקוביץ', ראש חטיבת הטלוויזיה של אחת מסוכנויות הבידור המובילות בארה"ב אשר מכר לנטפליקס את "החממה" ואת "פאודה", זכה להוקרה מיוחדת בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. אפילו נתניהו שלח ברכה

סוכן השחקנים אדם ברקוביץ' מקבל פרס הוקרה בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. מיכל מבצרי, מערכת וואלה! NEWS
"נרגש מאוד". ברקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, מיכל מבצרי

ראש חטיבת הטלוויזיה של סוכנות האמנים הגדולה בעולם CAA, אדם ברקוביץ', לזכה למחווה יוצאת דופן במהלך ארוחת צהריים חגיגית לציון 31 שנים לקיומו של פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. במהלך הארוחה קיבל ברקוביץ', הנחשב לאחד מסוכני הטלוויזיה הגדולים בארה"ב, פרס הוקרה מיוחד על פועלו ותרומתו לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית – ואף קיבל מכתב ברכה אישי מראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנאום התודה שלו סיפר ברקוביץ' על אהבתו הגדולה למדינת ישראל ועל כך שהוא גאה מאוד על שהצליח למכור שתי סדרות ישראליות לענקית התוכן נטפליקס - "החממה" ו"פאודה". ברקוביץ' כאמור נחשב לאחד האנשים החזקים בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית והוא אחראי בין השאר למכירת "סיינפלד" לרשת אן-בי-סי. בשנים האחרונות הוא אף מכר את "בית הקלפים" לנטפליקס.

בשיחה עם וואלה! תרבות התקשה ברקוביץ' להסתיר את התרגשותו מהמחווה של נתניהו. "ראש הממשלה השתתף בטקס בר המצווה לבן שלי לפני מספר שנים", סיפר. באירוע השתתפו חלק מהישראלים הבולטים הפועלים בלוס אנג'לס, ביניהם השחקן אלון אבוטבול, המפיקה נועה תשבי והמפיק אבי לרנר. זו כאמור השנה ה-31 לקיומו של פסטיבל הסרטים הישראלי שמנהל המפיק ומתופף להקת כוורת מאיר פניגשטיין.

סוכן השחקנים אדם ברקוביץ' מקבל פרס הוקרה בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. מיכל מבצרי, מערכת וואלה! NEWS
"ביבי היה בבר מצווה". ברקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, מיכל מבצרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully