וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: בריטני ספירס תופיע בישראל בקיץ

18.3.2017 / 20:13

הקיץ עומד להיות רותח במיוחד: לרשימה המכובדת של זמרים בינלאומיים שמגיעים להופיע מצטרפת גם כוכבת הענק בריטני ספירס שתופיע בפארק הירקון בתחילת חודש יולי

בריטני ספירס ב-vma 2016. AP
נתראה בתחילת יולי? ספירס/AP

הקיץ הקרוב מסתמן כקיץ הרותח ביותר שהיה זה שנים בגזרת ההופעות מחו"ל: לרשימה המכובדת של זמרים בינלאומיים שמגיעים להופיע בישראל מתווספת הערב (שבת) גם כוכבת הפופ הענקית בריטני ספירס. היא צפויה להגיע להופעה אחת בפארק הירקון בתחילת חודש יולי וזו תהיה הפעם הראשונה שבה ספירס תופיע בישראל. התאריך הסופי עדיין לא אושר.

ההופעה תתקיים במסגרת סיבוב ההופעות האסייתי של הזמרת. מיחסי הציבור של המופע בישראל מסרו כי בימים הקרובים צפויים המפיקים בישראל לסכם ולפרסם את הפרטיים הסופיים הקשורים להופעה. ייתכן והופעתה כאן תפתח את הסיבוב כולו שכולל את כל הלהיטים הגדולים שלה מתחילת דרכה ועד היום. בעבר נוהלו מגעים אינטנסיביים שלא צלחו להבאתה לישראל. חברת ההפקה הבינלאומית של בריטני מתכננת להכריז במהלך השבוע הקרוב על מועדי ההופעות ותחילת מכירת הכרטיסים בכל אחת מהמדינות במסגרת הכרזה בינלאומית כוללת.

ספירס, 35, פרצה לתודעה העולמית בטרם מלאו לה 17 שנה עם השיר Baby One More Time. ספירס הפכה במהרה לכוכבת ענק בינלאומית ששברה שיאי מכירות והערצה. היא נחשבת לאחת הזמרות הגדולות בהיסטוריה של הפופ וב-2010, MTV אף דירג אותה במקום החמישי ברשימת עשרת אומני הפופ הגדולים ביותר בהיסטוריה. בין שלל להיטיה: Ooops!...I Did It Again, Toxic, ו-"Stronger".

בשנת 2007, אחרי שנים של הצלחה אדירה, חוותה הזמרת משברים נפשיים שלוו בין השאר גם בכניסות הולכות ונשנות למכוני גמילה. בשנים האחרונות חזרה ספירס לתודעה והיא מופיעה בהצלחה ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully