וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר סבן היא זוכת העונה ה-4 של "דה וויס"

18.3.2017 / 23:35

ספיר סבן היא זוכת העונה הרביעית של "דה וויס". אל המקום השני הגיעה ניצן שייר. מירי מסיקה גנבה את ההצגה כשבכתה במהלך דואט שביצעה עם המתמודדת מהנבחרת שלה, ג'וי נאג

ספיר סבן המנצחת של גמר העונה הרביעית של דה וויס. מיכה לובטון, מערכת וואלה! NEWS
ספיר סבן זוכה ב"דה וויס"/מערכת וואלה! NEWS, מיכה לובטון

ספיר סבן היא זוכת העונה הרביעית של "דה וויס", שהגיעה לסיומה בתוכנית הגמר ששודרה הערב (שבת) ברשת, ערוץ 2. סבן, בת 21 מיהוד, היא סטודנטית להנדסת בניין. היא ביצעה הערב בין השאר גרסת כיסוי לשיר "אל נבקש" של זוהר ארגוב. זכייה זו מבטיחה לה חוזה הקלטות בחברת הליקון יוניברסל. אל המקום השני בגמר העונה הרביעית של "דה וויס" הגיעה ניצן שייר, אשר תזכה במלגת לימודים לבית הספר הגבוה למוסיקה "רימון".

באודישן של ספיר ארבעת המנטורים הסתובבו אליה כשהיא שרה את "אולי הפעם" של עידן רייכל. היא בחרה בשלומי שבת כמנטור שלה. סבן אמרה: "אני רוצה להודות למשפחה המדהימה שלי , למנטור שלי שלומי שבת, לקהל המדהים שבחר בי כל פעם מחדש. את הניצחון הזה אני מקדישה לאבא שלי מנחם".

אל הגמר העפילו ארבע בנות ובן אחד. ג'וי נאג פצחה את הגמר עם השיר "California Dreamin" של האמהות והאבות, ובשלב הדואט את השיר "מחכה" של ריטה בדואט עם המנטורית שלה, מירי מסיקה, שגנבה לנאג את הפוקוס בסוף השיר כשהתחילה לבכות.

לאחר ביצוע "אל נבקש" , ביצעה סבן בשלב הדואטים גרסת כיסוי לשיר "לב שלם" של ברי סחרוף בדואט עם המנטור שלה שלומי שבת. היא סיימה עם השיר "היידה סוילה" של הזמר הטורקי איברהים טטליסס.

ניצן שייר שרה תחילה את "Faded" של אלן ווקר, ובשלב הדואט עם המנטור שלה אברהם טל שרה את "Mirrors" של ג'סטין טימברלייק. בשלב הראש בראש האחרון היא ביצעה את השיר "Hometown Glory" של אדל.

אחרי השלב הראשון של התוכנית נשרו ליאור קקון ואלי חולי, לא לפני שהספיקו לשיר את "היי שקטה" של ריקי גל ואת "Castles On" של אד שירן, בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully