וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה "האח הגדול" התעלם מהקטע העסיסי ביותר של שרון גל?

20.3.2017 / 19:25

שרון גל סיפר בשידור חי למה לטענתו נעלם מהמסך, והכחיש שמועה על הסתבכות עם השוק האפור. באופן מוזר הפקת "האח הגדול" השמיטה את דבריו המעניינים מהפרק הערוך. "שודרו קטעים בולטים יותר", נמסר מההפקה

שרון גל. עידו שחם
שרון גל/עידו שחם

מתמודד "האח הגדול" שרון גל, הציג במסגרת משימת שידורי רדיו בבית האח בשבוע שעבר סיפור שמנמק, לטענתו, את הסיבה שבגללה נעלם מהמסך. כמו כן התייחס לשמועות על הסתבכותו עם השוק האפור, אותן הכחיש. באופן מוזר לא פחות, בחרו אמש (ראשון) בתוכנית הערוכה ששודרה בקשת לא לשדר את החלק המעניין ביותר מדבריו של גל בהדמיית תוכנית הרדיו שלו. האם בקשת בחרו לא לשדר את החלק העסיסי ביותר הנוגע לפרשה מדוברת עליו בגלל שהוא נשמע לא אמין? האם צנזור הקטע קשור לכך שבשבוע שעבר הוגשה בקשה בהולה למתן צווי עיקול כנגד שרון גל לבית משפט, על ידי אדם בשם הדר דאר הטוען כי מסר לגל ולשותפו חצי מיליון ש"ח עבור השקעה בחברה משותפת, אך לאחר ביטול המיזם גל נשאר חייב לדאר, לכאורה, רבע מיליון ש"ח? פנינו בשאלות אלו להפקת התוכנית והיא מסרה לנו בתגובה: "צר לנו להרוס את הקונספירציה העולה בידיעה אך דבריו של שרון הובאו לשידור במלואם בערוץ 26. במסגרת הפרק שודרו קטעים בולטים יותר ממהלך הימים האחרונים בבית".

בשידור החי והלא ערוך בשבוע שעבר סיפר גל את הסיפור הבא: "כחודש לפני שנכנסתי לבית פורסם בתקשורת שכביכול ירדתי למחתרת. היו כותרות גדולות, בעיקר באחד העיתונים הגדולים, על כל מיני סיפורים ושמועות. (...) אני רוצה לספר לכם על אירוע מאוד מצער שקרה. בחודש הזה אני פשוט הסתובבתי בין בתי חולים בארץ. הכל התחיל יום אחד כשפתאום קיבלתי איזושהי הודעה בפייסבוק מבחורה שלא הכרתי (...) מישהי שהייתה מאוד חביבה, התחילה לספר לי על עצמה קצת, ולפי התמונה נראתה מאוד טוב, משום מה עניתי. ומכאן התחיל פשוט סיוט.

"אחרי כמה ימים של קשר, כולל טלפוני, היא סיפרה לי כל מיני סיפורים: שהיא נמצאת בחו"ל עם משפחה, ובכלל במקור היא ילידת הולנד ועשתה עליה והיא חיה כאן. באיזשהו שלב אחרי כמה ימים סופר לי על ידי כביכול משפחתה, שהיא עברה תאונת דרכים קשה מאוד והיא במצב.. הייתי אומר.. אנוש. וכבר הייתי איתה בקשר שבועיים בערך. אמנם לא ראיתי אותה אבל ממש תקשורת בלתי פוסקת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון גל במשימת הרדיו. הדברים המעניינים - נשארו מחוץ לשידור הערוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אז הפעלתי את כל הקשרים שלי כדי לנסות להטיס אותה באמבולנס מיוחד מחו"ל, כולל שיחות למשרד החוץ", הוסיף גל. "ממש דאגתי ובאמת היה אכפת לי. למרות ש.. אפשר להגיד, מה, אתה לא מכיר אותה. אבל הייתה שם היכרות שנראתה לי מספיק עמוקה. שתבינו שאת כל החודש שאחר כך הקדשתי להצלת חייה. זה היה טירוף. ולכן לקחתי חופש מיידי מהעבודה ופשוט התמסרתי כדי להציל את חייה. ובתוך כל הסיפור הזה, בדרכים מאוד מקוממות ואפילו הייתי אומר נבזיות, הוכנסו פנימה כביכול שני רבנים שכנראה ידעו מראש שאני מאוד מכבד ומעריך את דעתם. וככה פשוט טורטרתי במשך ארבעה שבועות, כשאני רץ בין בתי חולים, שאני מנסה לעזור. זה נראה כמו איזשהו מעשה שבא ממקום מאוד מתוכנן, שמטרתו היתה לטלטל לי את החיים מאיזשהי סיבה (...) ובסופו של יום, כשהדבר הזה נחשף כהתחזות זדונית שגרמה לי נזק עצום (...), תארו לעצמכם שאתה מתעורר בוקר אחד ואתה רואה על חצי עמוד שער של עיתון סיפורים שכאילו ירדת למחתרת, וכאילו הסתבכת עם השוק האפור".

ביום שלישי האחרון הוגשה בקשה בהולה למתן צווי עיקול, במעמד צד אחד, כנגד שרון גל לבית משפט השלום בראשון לציון. הבקשה היא לעיקול עד לסכום של 250 אלף שקל, בשל טענה לחוב של גל לאדם ששמו הדר דאר. דאר מבקש בין השאר כי יינתן עיקול על כספים המגיעים לגל מקשת עבור השתתפותו ב"האח הגדול", על כספים בארבעה חשבונות בנק שונים שלו, על כספים בקרנות גמל ופנסיה, ועל זכויות ברכבו מסוג ניסן ג'וק משנת 2012. דאר טוען כי מסר לגל ולשותפו חצי מיליון ש"ח עבור השקעה בחברה משותפת, אך לאחר ביטול המיזם גל נשאר חייב לדאר לכאורה רבע מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully