וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ענק: דודו טסה יחמם את להקת רדיוהד בארה"ב

21.3.2017 / 17:06

גאווה ישראלית: רדיוהד הזמינו את דודו טסה והכוויתים להיות המופע הפותח של כל סיבוב ההופעות האמריקאי של הלהקה. טסה יחמם את הלהקה גם בהופעתם בישראל

דודו טסה, שיר בחזרה, לאן תקחי אותי היום. טל שחר, מערכת וואלה! NEWS
כבוד עצום. טסה/מערכת וואלה! NEWS, טל שחר

גאווה כחול-לבן: דודו טסה והכוויתים הוזמנו להיות המופע הפותח של סיבוב ההופעות האמריקאי של רדיוהד. בנוסף, טסה והכוויתים יהיו המופע הפותח של רדיוהד גם בהופעתם בישראל. ההופעה בישראל הולכת להיות האחרונה בסיבוב ההופעות העולמי שלה, ולכבודה בחרו חברי הלהקה באופן אישי שני אמנים ישראלים כמופעים פותחים: טסה ו-Junun - הפרויקט של ג'וני גרינווד, שי בן צור והראג'אסטן אקספרס. Junun שיפתחו גם את הסיבוב האירופאי של רדיוהד.

הזמרת הישראלית נסרין קדרי תופיע ביחד עם דודו טסה והכוויתים ב-8 הופעות שייערכו בארה"ב. סיבוב ההופעות של רדיוהד בארה"ב ייפתח במיאמי ב-30 למרץ ויכלול בין השאר הופעה בפסטיבל קואצ'לה בקליפורניה.

טסה: "בשנת 2010 נתתי לג'וני גרינווד ויניל של 'דודו טסה והכוויתים' והופתעתי לגלות ששיר מהאלבום עלה באתר של רדיוהד. לא יכולתי לדמיין מציאות שבה רדיוהד מזמינים אותי לפתוח סיבוב הופעות שלם שלהם בארה"ב. אנחנו מאוד נרגשים ושמחים להצטרף גם להופעה בפארק הירקון".

האלבום "דודו טסה והכוויתים" שיצא ב-2011 הגיע למעמד של אלבום זהב, זכה בפרס אקו"ם ונחשב לאלבום פורץ דרך. אלבום נוסף שיצא ב-2015 המשיך את הבשורה המוזיקלית של קודמו. הפרויקט נולד מתוך חיפוש שורשים של דודו טסה שהוביל אותו למוזיקה של סבו ואחי סבו, האחים א-כוויתי, מגדולי המלחינים בבגדד במחצית הראשונה של המאה ה-20.

השמועה על הפרויקט עשתה כנפיים ודודו טסה והכוויתים הוזמנו להופיע בצרפת ב-2012, בארה"ב ב-2014, בבניין האו"ם בניו יורק ובפסטיבל זיגט הענק בהונגריה.

בהופעה בארץ יחממו את רדיוהד כאמור גם Junun - הפרויקט של ג'וני גרינווד, שי בן צור והראג'אסטן אקספרס. האלבום JUNUN הוא שיתוף פעולה של שי בן צור יחד עם ג'וני גרינווד מרדיוהד)שהפיק ומנגן באלבום, יחד עם תשעה עשר מוסיקאים מרג'סטאן. "זו זכות גדולה והתרגשות אדירה להיות המופע הפותח של רדיוהד בסיבוב האירופאי שלהם ולאחר מכן להגיע לנגן יחד עם ג'וני והחברים מרג'סטאן בישראל בפארק הירקון", אמר בן צור.

טריילר רדיוהד, תום יורק, ג'וני גרינווד. אלכס לייק,
יופיעו בישראל בסוף. רדיוהד/אלכס לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully