וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: שיחת הנפש המרגשת אחרי 90 ימי הכפשות

22.3.2017 / 7:06

אורנה ושני הופכות לצמד ה-BFF החדש בבית כי יש להן אויב משותף, דן הודח מהתכנית 80 ימים מאוחר מדי, אורנה בוכה והלב מיילל בבכי איתה, ועומר - ובכן, אין לנו מה לומר עליו. בלוג האח הגדול

צילום מסך

1. רגע, לפני שאנחנו מדברים על הפרק, אל תגידו לי שבאמת חשבתם שארז טל הוריד למעריץ בקבוק שמפניה על הראש. קודם כל, זה לא אפשרי כי לעונה הזאת אין מעריצים. אפילו אימא של קורין כבר ויתרה על המשדר והלכה לישון אחרי "עובדה". שנית, מה חשבתם? שהוא שרה נתניהו? למה שיסתובב עם בקבוק שמפניה ביד? בכל אופן, זה לא מנע מאלפי גולשים להפיץ את הסרטון ולקרוא למשטרה לעצור אותו. ארז בטח היה אומר בחקירה שחשב שזה אברי גלעד. רק בקבוצת הוואטסאפ "מסיבת הפתעה לשושי 2015" לא קיבלתי את הסרטון ותאמינו לי שברתי את הראש מי זו שושי ולמה אני לא מכיר בקבוצה הזאת אף אחד. אפשר רק לדמיין את אנחת הרווחה שנשמעה מבית ראש הממשלה כשהתברר שלא באמת בזבזו בקבוק שמפניה על ראש של בנאדם. בכל מקרה, אפשר לנשום לרווחה: זה פייק ניוז, קשת רק עשו על כולם עוד סיבוב. יש מצב הם יגידו שבעצם גם על העונה הזו הייתה מתיחה?

2. וכאן גם הסתיימה דרכו של דן בתכנית, האדם היחיד בעולם שיכול להרדים משעמום את יובל שטייניץ. דן עוזב את הבית שבוע לפני הגמר ו-80 יום אחרי שכבר היה אמור לצאת. מי שנכנס על משבצת החתיך ומלח הארץ עוזב כמתיש וגנרי כמו מלח שולחן. מערכת יחסים שלא הייתה עם שני, עוד מערכת יחסים שנעה בין פטיש לכפות רגליים לאפילו לא נשיקה עם אורנה ועכשיו הוא סוף סוף יוכל להתפנות לאהבה האמיתית שלו: ערב רומנטי מתחת לפוך עם שוקו חם ומרשמלו, כשברקע מתנגן דיסק טוב של חווה אלברשטיין. רק הוא וליעדי.

האח הגדול. צילום מסך
מרתק, דיון מרתק/צילום מסך

3. לגבי עומר, טוב אין מה לומר הרבה. הוא נורא דומה למאור כהן. זהו בערך. לפי קליפ הסיום, את מרבית זמנו העביר בלנסות ולבלוע את שני כשהוא בתחרות נשיקות מוזרה – הוא לשני ואורנה לסידור.

4. שאר הפרק נמרח סביב הפרידה של דן ואורנה, שבוכה. וכשהלב בוכה, רק אלוהים שומע ומה עשה לה הקב"ה שהוא (או היא) צריכים להעסיק את עצמם בחיי הזוגיות של אורנה. תיכף פסח, הוא צריך לתדרך את אליהו הנביא לאילו בתים להגיע. אבל כל זה מתגמד לעומת צמד ה-BFF החדש של הבית: אורנה ושני. אחרי 90 יום של הכפשות הדדיות השתיים יושבות לשיחת נפש והאהבה ביניהן פורחת משום שיש להן אויב משותף: דן. האמת, אפשר להבין אותן. משום מה הן התאהבו בבחור שעוד משתמש בביטוי "עלית דרגה ל'מחבב אותך'" כאילו אנחנו בכיתה ה'1 ובשיעור מולדת העביר פתק עם הצעת חברות. חבורת הבנות כל כך מבסוטה מעצמה עד שבחדר האח יוצא מהם כל הגיחי גיחי בשיחת בנות של תיכון מקיף ח' בנווה אילן. "העברת בידוק ביטחוני?", דורשת שני לדעת מאורנה. חס ושלום כמובן, אבל המטאפורה והסצנה כולה לימדו אותי 2 דברים. הראשון, שני היא נותנת הכיפים הגרועה בהיסטוריה. זה מזל משמיים שבטעות לא הורידה שם איזו מצלמה. שנית, לאור כמות הפעמים שדן אמר את זה, הבידוק הביטחוני שלו היה נראה פחות או יותר ככה:

אורנה: ארזת לבד?
דן: אני לא שם.
אורנה: מישהו נתן לך משהו להעביר?
דן: אה, לא יודע, מצטער, אני לא שם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, הבנו, מאור כהן. עומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. אגב, מישהו מוכן להסביר לי מה אביחי עשה בדיוק בעשרת הפרקים האחרונים? פשוט פתאום קלטתי שהוא עדיין בבית ועייף יותר מקלינאית התקשורת של חמימו.

6. הודעה לאורנה ומעיין: משקפי השמש שלכם ע-צ-ו-מ-י-ם. המשקפיים האלה שחולקו על רחבת הריקודים בחתונות לצד המסכות והזוהרים אשר נקנו ברחוב כפר גלעדי בדרום ת"א בשקל לפריט, נועדו להיזרק בשלב מסוים, לא לקחת אתכן הביתה ולהסתובב איתם ביום יום. אתן רואות מישהו שעוד מסתובב עם הכובע הצבעוני הזה מנייר או עם העניבה המוזרה עם העיגולים האדומים?

7. ובניסיון לברר באמת מה אומרים המומחים על מערכת היחסים של דן ואורנה שבאה לקיצה, פניתי למישהי שמבינה בזוגיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגרי, צודקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לין ווינר

שבוע לפני הגמר ותמונת הזוכה עדיין לא ברורה. ביום ראשון צפויה המשימה שטובי המתמטיקאים בטכניון שוברים עכשיו את הראש להבין מה בדיוק רוצים מאיתנו. כנראה שאחד המתמודדים באמת יצטרך להחליט בין מעטפת מזומנים לבין המשך הישארות בתכנית, כך שמסתבר שימי השעשועון הלא מוצלח "עשינו עסק" עוד איתנו. אני אגב תמיד הלכתי על וילון 3. בכל מקרה, רשמו את שלישיית הגמר: שרון גל, שני וחמימו. אורנה ומעיין, שהיא באמת חביבה מאוד, ילכו ראשונות. אביחי, אם לא ייקח את הכסף כבר בראשון, לא יחזור לאילת עם הדירה. לשרון גל סיכוי טוב. קודם כל כי רק הנושים שמסמסים בטירוף כדי לזכות בעצמם בכסף בוודאי לא מפריעים. אבל טעיתי בהערכות לחמימו. לילד יש קהל חזק ונאמן. כך שבסוף הבחירה תהיה בין ימין לבין מי שלא בטוח שימצא את צד ימין.

WTF

אוקיי, אוקיי, אוקיי (שים גיטרות). אני דורש שמישהו ישיג לי את הווידאו של חגיגות הבר מצווה לבן של אורנה. היא באמת הביאה אותו לאולם בלימוזינה עם רדבולים? בטח גם דפק כניסה בתוך בובת אדמו"ר ענקית שמרקדת לצד 4 גברים שלקחו לה 4,000 בשביל תופי טם-טם ועוד 4,000 בשביל כניסה עם שופרות. תכלס יפה, חשבתי שהוציאו מחוץ לחוק את הלימוזינות מאז אבא גנוב 2.

פסוקו של יום

"יש לנו הזדמנות להביא את המחנה הלאומי בפעם ראשונה בתכנית חשובה עד הסוף" – שרון גל פונה לצופים, הבעיה היא שבפעם האחרונה שמנהיג המחנה הלאומי לקח עד הסוף תכנית חשובה הייתה בהתנתקות. אז זה נגמר בטילים מרצועת עזה. הפעם אני אסתפק - כמו שמבטיחים לי הפרומואים - ב-D9 על בית האח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. דן צופה בו ובשני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, לאן אביחי נעלם? דן צופה ברגעים הגדולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully