וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן חושף: כך ג'ורג' האריסון ואני הברזנו לאלביס פרסלי

23.3.2017 / 12:32

בריאיון מקיף שפורסם באתר שלו, סיפר המוזיקאי וזוכה פרס נובל על געגועיו לליאונרד כהן, על התקרית שקרתה עם ג'ורג' האריסון ואלביס פרסלי ועל ההערצה לאיימי ווינהאוס

בוב דילן. GettyImages
מותו של ליאונרד כהן הותיר חלל עמוק. דילן/GettyImages

המוזיקאי וחתן פרס נובל לספרות בוב דילן יוציא בשבוע הבא אלבום חדש. לרגל השקתו העניק ראיון רחב יריעה לסופר ואיש הטלוויזיה ביל פלנאגן שפורסם באתר האינטרנט של דילן. בריאיון המקיף מספר דילן על ילדותו בצל מלחמת העולם השנייה, על סגנונו המוזיקלי, על החברים שאינם, על הדיסק החדש ועל ילדותו במינסוטה.

רבים מבני דורו של דילן הלכו באחרונה לעולמם, ובראשם המוזיקאי ליאונרד כהן. דילן בן ה-75 סיפר על הבדידות בלעדיהם ועל חסרונם. "גרנו באותו הרחוב, לכתם השאיר בי חלל" אמר. דילן נשאל אם נכון הסיפור שג'ורג' האריסון והוא היו אמורים להקליט שיר עם אלביס פרסלי אך בסופו של דבר פרסלי הבריז. "הוא דווקא הגיע", אמר. "אנחנו דווקא הברזנו".

איימי ויינהאוס. Kevin Winter, GettyImages
"האינדיבידואליסטית האחרונה". ויינהאוס/GettyImages, Kevin Winter

כשנשאל לאיזו מוזיקה טובה האזין לאחרונה, מנה שורה ארוכה של אמנים ושל אלבומים, וביניהם האלבום האחרון של איימי ויינהאוס. כשנשאל אם העריץ את הזמרת, השיב: "ברור. היא הייתה האינדיבידואליסטית האמיתית האחרונה". דילן גילה עוד שהוא לא מאזין למוזיקה באמצעות פלטפורמת סטרימינג אלא בדרך הישנה והטובה, דיסקים.

דילן הודה עוד כי במסגרת נסיעותיו הרבות, הוא נוהג לצפות בקביעות בסדרה "אני אוהב את לוסי". הוא סיפר עוד כי מילדות אהב לצפות בסדרות טלוויזיה, על אף שהאנטנה על מכשיר הטלוויזיה במרתף ביתו "לא הייתה מכוונת ושלג ריצד על המסך".

בשבוע הבא יושק האלבום המשולש של דילן, הכולל גרסאות כיסוי לפרנק סינטרה. בריאיון, דילן לא מכנה אותו נוסטלגי, אלא טוען שהשירים מדברים על "כאן ועכשיו".

עוד באותו נושא

בהיעדר הזוכה: פרס נובל לספרות ניתן לזמר בוב דילן בשטוקהולם

לכתבה המלאה
ג'ורג' האריסון. Keystone, GettyImages
מבריזן. האריסון/GettyImages, Keystone
אלביס פרסלי (1968). AP
"דווקא הגיע". פרסלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully