וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת הריאליטי ירדה משידור, אבל אף אחד לא הודיע למתמודדים

24.3.2017 / 10:48

מתחרים בתוכנית ריאליטי בריטית נשלחו אל נקודה פראית ומבודדת בסקוטלנד ונדרשו לחיות שם במשך שנה, למרות העובדה שהסדרה בוטלה כעבור שלושה חודשים בלבד

תהיו בטוחים שהחוזה שהם חתמו עליו איפשר את זה: 23 מתמודדים בתוכנית הריאליטי "עדן" של ערוץ 4 הבריטי נשלחו אל נקודה פראית ומבודדת בסקוטלנד, שם היה עליהם להקים "חברה חדשה" בתנאי טבע קיצוניים ובלי המותרות והשכלולים של החיים המודרניים, ולחיות בה במשך שנה. במקור תוכננה הסדרה להציג חודש של התרחשויות מדי פרק, אך במהרה התברר כי הקהל הבריטי לא ממש מתעניין בקורותיהם והסדרה בוטלה כעבור שלושה פרקים.

הטוויסט הוא שמתוך 23 המתמודדים עזבו 13 במשך הזמן, אבל לעשרת הנותרים לא נאמר דבר בנוגע לביטול, והם המשיכו לחיות ולפעול בתנאים קשים תחת הרושם שמעלליהם מוצגים בטלוויזיה באופן קבוע. רק החודש הסתיימה שנת הצילומים והקאסט שנשאר חזר לביתו וגילה שהתוכנית לא משודרת מאז אוגוסט 2016.

בהצהרה מטעם ערוץ 4 הובהר כי החומרים המצולמים יהפכו לספיישל שישודר במהלך השנה: "כוח המשיכה של 'עדן' הוא שמדובר בניסוי אמיתי, וכאשר הצילומים התחילו לא היה לנו מושג מה יהיה התוצאות וכיצד אלה שלוקחים בכך חלק יגיבו לכך שהם מבודדים בחלק מבודד של האיים הבריטיים. זו הסיבה שעשינו את זה, והסיפור של השהות שלהם - כולל השיאים והשפלים - יוצג מאוחר יותר השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • Eden

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully