וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גל גדות, בן אפלק ויתר הגיבורים של "ליגת הצדק" בטריילר חדש

25.3.2017 / 19:37

באטמן (בן אפלק), וונדר וומן (גל גדות), אקוומן (ג'ייסון מומואה), סייבורג (ריי פישר) והפלאש (עזרא מילר) חוברים יחדיו כדי לעצור איום ענקי על כדור הארץ. צפו בטריילר המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטר "ליגת הצדק" עם כל הגיבורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי של טיזרים ופוסטרים בימים האחרונים, מגיע לראשונה טריילר מלא של "ליגת הצדק" של די.סי. ואולפני וורנר ברוס, המאגד בו את באטמן (בן אפלק), וונדר וומן (גל גדות), אקוומן (ג'ייסון מומואה), סייבורג (ריי פישר) והפלאש (עזרא מילר). סופרמן (הנרי קאביל) לא הופיע בטיזרים וגם לא מספק הצצה בטריילר, אבל הסברה הרווחת היא שגם הוא יבליח בסרט.

עלילת "ליגת הצדק" בבימויו של זאק סניידר ("באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק") מציגה את ברוס וויין אחרי שאמונתו באנושות הושבה והוא מלא השראה בעקבות המעשה נטול האנוכיות של סופרמן. הוא מגייס לעזרתו את בת הברית החדשה שלו, דיאנה פרינס, כדי לעמוד כנגד יריב גדול אף יותר. ביחד הם עובדים במהירות כדי למצוא ולגייס חבורה של מטא-אנושיים כדי לעמוד נגד איום שהתעורר לאחרונה. אולם למרות ההתייצבות של שורת גיבורים חסרת תקדים, ייתכן שכבר מאוחר מכדי להציל את כדור הארץ מתקיפה בהיקפים הרסניים.

מלבד הגיבורים הללו משחקים בסרט גם איימי אדמס, אמבר הרד, ג'רמי איירונס, ג'יי קיי סימונס, ווילם דפו ואחרים. "ליגת הצדק" צפוי להגיע לאקרנים בארה"ב ב-17 בנובמבר 2017, ועוד לפני כן יגיעו סרטי "הטיטאנים הצעירים" (4 באפריל 2017) ו"וונדר וומן" (2 ביוני 2017). אחרי כן צפויים להגיע גם "The Batman" במהלך 2018, "הפלאש" ב-23 במרץ 2018, "אקוומן" ב-21 בדצמבר 2018, ו-"Nightwing" צפוי במהלך 2019.

בינתיים צפו כאן בטריילר ל"ליגת הצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully