וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מימון: "אני גבוה, קרח ועם אף גדול. אני גרגמל"

28.3.2017 / 0:07

השחקן קובי מימון מדבב את גרגמל בסרט "דרדסים – הכפר האבוד", ובטוח שהכפר שלהם "זה אמסטרדם, כי דרדסבא מכין שיקויים וסמים כל הזמן, והם גרים בפטריות". בדקנו איתו מה הסיכוי שגילום דמותו של גרגמל תערער אותו כפי שהית' לדג'ר התערער מגילום דמות הג'וקר בבאטמן. צפו

דייב שחר

"אני מאוד מתאים לטייפקאסט של גרגמל, כשחושבים על זה: אני קרח, יש לי אף גדול ואני גבוה יותר מכל השאר" - כך אומר לוואלה! תרבות השחקן והקומיקאי קובי מיימון, המדבב את גרגמל בסרט החדש "דרדסים – הכפר האבוד". הליהוק הציב בפניו אתגר לא פשוט - להיכנס לנעליו של איציק סיידוף, שדיבב את גרגמל שנים רבות וקולו מאוד מזוהה עם אויב הדרדסים.

נפגשנו עם מיימון באולפן הקלטות הדיבוב ביפו, שם הוא הציג בפנינו תזה מעניינת על מקום הימצאו של הכפר האבוד. "אני חושב שזה אמסטרדם. תחשוב על זה, יש לך את דרדסבא שמכין שיקויים וסמים כל הזמן, והם עצמם גרים בפטריות".

סיפרנו לו כי השחקן המנוח הית' לדג'ר, ששיחק נבל קולנועי אחר - הג'וקר ב"האביר האפל" מסדרת סרטי "באטמן" - התערער נפשית בעקבות תפקידו. האם מיימון חושש שדמות גרגמל תערער אותו? סוגיה נוספת שביררנו עמו: האם גרגמל באמת רע, או שרע לו? ולקינוח, הוא העביר שיעור דיבוב מקוצר באולפן.

שני הסרטים הקודמים בסדרת הדרדסים היו להיטים גדולים בעולם ובעיקר בישראל, ולמעשה הם שניים מהסרטים המצליחים ביותר כאן בשנים האחרונות. בניגוד לשני הסרטים הקודמים, בהם שילבו בין אנימציה לשחקנים בשר ודם, כאן הסרט על טהרת האנימציה. צפו בריאיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully