וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שאסור לכם לפספס ביריד "צבע טרי"

28.3.2017 / 0:00

היריד לאמנות עכשווית ייפתח היום במוזיאון הטבע באוניברסיטת תל אביב, ולכבודו ליקטנו עבורכם חמש המלצות שוות - לא רק לשוחרי האמנות

הערב יפתח יריד צבע טרי במוזיאון הטבע באוניברסיטת תל אביב. זו השנה התשיעית שמתקיים היריד ברחבי תל אביב, והוא משלב יצירות של כחמישים אמנים צעירים לצד עשרים גלריות ותיקות ויוצרים בינלאומיים מתחומי האומנות והעיצוב. בין הפרויקטים הבולטים: עבודת אומנות במימון חריג של מאה אלף שקלים, תרומת בירה מכבי, המתוכננת ומוקמת בשטח היריד. אז לאן כדאי ללכת ומה כדאי לראות? ליקטנו חמש המלצות לשוחרי האומנות - אבל לא רק להם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתה של ענבל הופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השתלת עצם"

היוצרת ענבל הופמן יצרה מיצב בהשראת סגנון הדאדא, המשלב חפצים יומיומיים, "חסרי הילה" כמשחת שיניים או מראה, לבין מוצגים ברוח "חדרי הפלאות" מתקופת הרנסנס. בתצוגה משלבת הופמן בין איקאה, מקס-סטוק ופסולת ביתית לבין מרכיבים אורגניים המחוברים זה לזה בעזרת קשים, צינורות אינפוזיה, צינורות השקיה וענפים.

מי? ענבל הופמן, אוצרת טלי בן נון

איפה? קומה שנייה, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתו של אולף קונמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולף קונמן

האמן הבינלאומי הישראלי-גרמני אולף קונמן מציג ציורים בהשראת תמונות מחיי המשפחה שלו, צילומי ילדות של האמן ואחיו. בין התמונות משתקפת זהותו החצויה של האמן, יליד שוויץ, בן להורים גרמניים שגדל בישראל.

מי? אולף קונמן, אוצרת שרי גולן

איפה? מתחם הגלריות, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב

"Talking Paper"

מבחר עבודות נייר בתערוכה קבוצתית המשלבת גלריות ואומנים מובילים מהונגריה וישראל. האומנים הנבחרים המציגים בתערוכה בחרו להשתמש בנייר כמדיום, בין אם הוא חלק מרכזי ביצירה ובין אם לאו. הקו המנחה של התערוכה, הדגשת הייחודיות של העבודה עם נייר. תערוכת המשך משותפת תתארח ביריד האמנות בבודפשט באוקטובר הקרוב.

איפה? קומה שלישית, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב

"באותה עיר, תחת אותם השמיים"

האמנית הפולניה אנה קוניק יצרה עבודת וידאו ארט רחבת יריעה: 35 סרטונים המציגים סיפורים אישיים של מהגרים שהוברחו לאירופה. הסיפורים מציגים את עולם הגטאות האתניים המשתלבים בחיי היום יום "הנורמליים", תוך דגש על היבטים חברתיים.

מי? אנה קוניק

איפה? קומה שנייה, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב

טל אנגלשטיין. טל אנגלשטיין,
יצירתו של טל אנגלשטיין/טל אנגלשטיין

פרויקט החלומות של בירה מכבי

בוגר בצלאל, טל אנגלשטיין הוא הזוכה בפרס בירה מכבי. עבודתו, שזכתה מבין מאה הצעות אחרות, מציג אופנוע פועל שנלכד בין צמרות ברושים. פעולת האופנוע מייצרת מתח חשמלי ו"ברקים" בין צמרות שני הברושים. את ההשראה ליצירה הוא שאב מהחיבור בין המוזיאון והשנים הבוטניים של האוניברסיטה לכביש המקיף את המבנה.

מי? טל אנגלשטיין

איפה? רחבת הכניסה, מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב

seperator

יריד "צבע טרי" יתקיים בין 28.3 ל-1.4

דמי כניסה ליריד: 45 שקל
למחזיקי כרטיס תושב דיגיתל: 39 שקל
כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 5.

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully