וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורגים זמן: צמד הפסיכדליה Moon Duo יגיע להופעה בישראל

28.3.2017 / 12:00

הצמד מפורטלנד, שמתאפיין בקטעי ספייס רוק ארוכים וסוחפים וכבר הופיע בתל אביב ובירושלים ב-2010, יחזור אל ארץ הקודש בהופעה לכבוד אלבומו החדש

Moon Duo, אחד ההרכבים הבולטים ביותר במוזיקה הפסיכדלית החדשה, ישוב להופעה בישראל, אחרי שכבר היה כאן ב-2010 לשתי הופעות - בירושלים ובתל אביב. הפעם זה יקרה בבארבי תל אביב ב-21 ביוני, במסגרת סדרת ההופעות "לילות בארבי".

מון דואו הוקמה ב-2009 ע"י חבר להקת Wooden Shjips - אריק ג'ונסון וסני ימאדה, ומתאפיינת בסאונד עם אלמנטים מעולם הקראוט רוק והספייס רוק ובשילוב אלקטרוניקה מינימליסטית, שיוצרים מוזיקה מהפנטת ורפטטיבית המבוססות על קטעים ארוכים וסוחפים. השפעותיו העיקריות של ההרכב הן להקות פסיכדליה כמו Spacemen 3, Silver Apples ו-Suicide.

בתחילת דרכה שחררה הלהקה אלבומים רבים בטווח זמן קצר, כולל את "Love on the Sea" ומיד אחריו את האי.פי "Killing Time", שיצא בלייבל Sacred Bones. לאחר צאת אלבומים אלו חתמו מון דואובלייבל האינדי Woodsist ובו שחררו את אלבומם השלישי, "Escape" - שהתאפיין בקטעים מלודיים ומינימליסטים. בפברואר 2017 יצא החלק הראשון של אלבומם החדש, "Occult Architecture Vol 1". במאי הקרוב, חודש לפני הגעתם, ייצא החלק השני של האלבום, מתוכו כבר שוחרר הסינגל "Lost in Light", שמלווה בקליפ אנימציה.

את הופעתם בארץ יפתחו HAXXAN – הרכב הגראז' הישראלי הפועל בברלין, שכבר הספיק לייצר לעצמו באזז בינלאומי ואף עתיד לחמם במאי הקרוב את Thee Oh Sees בסיבוב הופעות אירופאי. 100 הכרטיסים הראשונים להופעה בישראל יהיו כרטיסי Duo (זוגיים) במחיר מיוחד של 180 ש"ח,
ולאחר מכן יעלה המחיר ל-129 ש"ח עבור כרטיס יחיד. ניתן לרכוש כאן.

על הפקת ההופעה אחראית המון ווליום, שהביאה לארץ את Mojave 3, The Jesus and Mary Chain, A Place to Bury Strangers, Mercury Rev ובמאי הקרוב תנחית בישראל גם את הלהקה הצ'יליאנית Follakzoid.

  • עוד באותו נושא:
  • Moon Duo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully