וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו בריטני: למה רק כוכבים מעבר לשיא מגיעים לישראל?

28.3.2017 / 14:30

בריטני ספירס היא עדיין שם גדול, אבל מגיעה לישראל שנים אחרי ההצלחה הגדולה שלה. בכך היא מצטרפת לאמנים מקשישים כמו אלטון ג'ון, גאנז אנד רוזס, קווין או ארוסמית. קבלו את המדריך השלם לקריירה של אמן בינלאומי ב-10 צעדים. איפה ממוקמת הופעה בארץ הקודש?

בימוי: הילה קובו, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, עריכת וידאו: רן צימט

היום (שלישי) נחשפו במסיבת עיתונאים הפרטים המלאים על הופעתה של בריטני ספירס בפארק הירקון ב-3 ביולי. זה בהחלט מרגש, והזמרת האמריקנית מלואיזיאנה היא ללא ספק כוכבת פופ ענקית עם להיטים אדירים, והיא עדיין מתחזקת קריירה נאה וגם מוציאה סינגלים, אבל - זו בריטני ספירס. זאת מסוף הניינטיז. מ"אופס, איי דיד איט אגיין" ומ"בייבי, וואן מור טיים". זו לא, למשל, אדל, כוכבת-על בשיא תפארתה, שנמצאת בסופו של סיבוב הופעות חוצה מדינות ויבשות, שדווקא ארץ הקודש נפקדה ממנו.

במידה רבה, ספירס מצטרפת לאמנים כמו אלטון ג'ון, רוד סטיוארט, גאנז אנד רוזס, הפיקסיז, אליס קופר, קווין, קליף ריצ'רד, ג'ון בון ג'ובי, ארט גורפינקל ואירוסמית שהופיעו בארץ בשנים האחרונות בישראל או גם יופיעו הקיץ. אמנים שאינם מדוברים ביום-יום ושהשיא רחוק מהם, או: לא ממש הוציאו אלבום לאחרונה, או: בגיל נושק לפנסיה.

אז לרגל הגעתה של נסיכת הפופ האמריקנית, שכוכבה דרך לפני יותר מ-15 שנה וכבר בגיל 20 הפכה למיליונרית והיום היא האטרקציה המרכזית בבית קזינו בלאס וגאס, הכנו לתכנית היומית של יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS,
את: "10 צעדים בדרך להופעה של אמן בינלאומי בישראל". צפו בסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully