וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר החדש של "ספיידרמן: השיבה הביתה"

28.3.2017 / 16:35

האם זה יהיה הקיץ של איש העכביש? צפו בטריילר החדש של "ספיידרמן: השיבה הביתה", הסרט העלילתי הארוך הראשון בסדרה בכיכובו של טום הולנד

יח"צ - חד פעמי

פעם שלישית גלידת עכביש? לאחר שטובי מגוויר ואנדרו גרפילד עשו זאת בעשור וחצי האחרון, נכנס טום הולנד לנעליו של ספיידרמן וינסה להתניע מחדש את סדרת הסרטים בכיכובו של גיבור-העל.

זה יקרה ב"ספיידרמן: השיבה הביתה", הסרט העלילתי הארוך הראשון עם הולנד כאיש העכביש, שיעלה כאן לאקרנים בשבעה ביולי ובהחלט עשוי להתגלות כאחד משוברי הקופות הגדולים של הקיץ.

כזכור, הולנד כבר ערך גיחה קצרה כאיש העכביש ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", אך אז זה היה לכמה דקות בלבד, וב"ספיידרמן: השיבה הביתה" הוא יטווה את הקורים שלו לאורך כל הדרך. מולו יעמוד מייקל קיטון בדמותו של הנשר, הארכי-נבל שמאיים עליו ועל שלום כולנו.

היום (שלישי) יצא לאוויר העולם טריילר חדש ומלא של הסרט המיוחל, והוא מגלה עוד קצת פרטים על איזה מין ספיידרמן אנחנו הולכים לקבל בעידן הולנד, ובעיקר על האמצעים הטכנולוגיים שיעמדו לרשותו ואופי האויב שיעמוד נגדו.

את הסרט ביים ג'ון ווטס האלמוני יחסית, שזה האתגר הקולנועי הרציני הגדול הראשון שלו, וישתתפו בו גם מריסה טומיי, דונלד גלובר, רוברט דאוני ג'וניור ואחרים. שיהיה לך בהצלחה, ספיידרמן החדש. העולם זקוק לך!

ספיידרמן השיבה הביתה.
יותר גרוע מאנדרו גרפילד לא יכול להיות. טום הולנד ב"ספיידרמן: השיבה הביתה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully