וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר השני של "ולריאן ועיר אלף הכוכבים"

29.3.2017 / 16:55

לאחר "האלמנט החמישי" ו"לוסי", לוק בסון מכה שוב ושוב מסתער על כל החושים, והפעם עם "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". צפו בטריילר החדש, המלא והמתורגם שלו

יח"צ - חד פעמי

לאחר "ניקיטה", "ליאון", "האלמנט החמישי", "לוסי" ולהיטים אחרים, חוזר לוק בסון בקיץ הקרוב עם סרט חדש, שמבטיח גם הוא להיות פנטזיית פעולה וירטואוזית ושוברת קופות. הפעם מדובר ב"ולריאן ועיר הכוכבים", עיבוד לקומיקס צרפתי פופולרי משנות השישים, שיצרו יחדיו פייר כריסטין וז'אן-קלוד מיזיאר. הוא מתרחש במאה ה-28, ועוקב אחר משימתם של שני סוכנים מיוחדים אי שם בעתיד, היוצאים בשליחותו של שר ההגנה לעיר סודית, וזאת כדי להציל אותה ויחד עמה אולי גם את היקום כולו.

את צמד הסוכנים יגלמו דיין די-האן וכן הדוגמנית קארה דלווין, שבשנה שעברה גילמה את הארכי-נבלית ב"יחידת המתאבדים" וכאן עוברת לצד של הטובים. עוד משתתפים, בצוות השחקנים האקלקטי: ריהאנה, ג'ון גודמן, אית'ן הוק, רוטגר האוור, הרבי הנקוק, קלייב אואן, אלן שבת ובתפקיד קטנטן, גם הדוגמנית הישראלית נועם פרוסט.

הסרט יעלה כאן לאקרנים בעשרים ביולי, ועד אז אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש, המלא והמתורגם שלו, היוצר את הרושם כי גם במקרה זה, בסון הצליח ליצור חגיגת אקשן צבעונית ויצירתית.

ולריאן ועיר אלף הכוכבים.
יהיה "האלמנט החמישי" של דורנו? מתוך "ולריאן ועיר אלף הכוכבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully