וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי שניסה הכול וטרם התייאש: הספר שיגרום לכם להוריד במשקל

7.5.2017 / 13:21

באווירה ידידותית ותוך שימוש בדיסציפלינה פשוטה ומוכחת, ד"ר מייקל רפאל מורנו פורש בספרו "דיאטת 17 הימים" את נבכי הדרך אל היעד הנכסף: הדיאטה. אגב, חסידיו טוענים שהוא לא מאלה שמבטיחים סתם

יאטת 17 הימים. ShutterStock
דיאטת 17 הימים/ShutterStock

מה הסיפור?

לטענתם של המון שמנים-לשעבר, בעיקר בארצות הברית המדושנת של אמריקה, לא באמת "ניסינו הכול", כמו שאנחנו אוהבים לומר לעצמנו, עד שלא ניסינו את דיאטת 17 הימים של ד"ר מייקל רפאל מורנו. מעריציו הרבים מכנים אותו ד"ר מייק. האיש בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת קליפורניה, חי ועובד בסן דייגו בתור רופא משפחה, חסיד אדוק של אורח חיים בריא ובשנת 2008 אף ייסד קבוצת הליכה מפורסמת בשם "ללכת עם הרופא שלך", עמה הוא הולך בצוותא, מטעמים ספורטיביים, מדי שלישי וחמישי בבוקר, לפני העבודה.

מטופליו מעידים עליו שהוא לא רק רופא אלא גם חבר ואיש סוד - מה שבא לידי ביטוי גם באמפתיה ובאנושיות שהוא מפגין בספרו "דיאטת 17 הימים". קורא החפץ לרדת במשקל מקבל בספר מנות יפות מהן. באווירה ידידותית ותוך שימוש בדיסציפלינה פשוטה ומוכחת, הוא פורש בספרו את נבכי הדרך אל היעד הנכסף.

בגדול, מדובר בסבבים של 17 יום, שבכל אחד מהם הוא שם דגש על שלב אחר בדיאטה: שלב ההאצה (איבוד משקל מהיר שמסלק את הסוכר והשומן מהגוף), שלב ההפעלה (אתחול של חילוף החומרים בגוף), שלב ההשגה (שליטה בכמות המזון הנצרכת ואימוץ של שגרת אימוני כושר) ושלב ההגעה (סיכום שלושת השלבים הקודמים והקניית הרגלים חדשים לחיים).

ד"ר מייק, מצדו, מבטיח תוצאות ברורות לעין כבר בתום 17 הימים הראשונים - כלומר, שלב ההאצה. חסידיו טוענים שהוא ממש לא מאלה שמבטיחים סתם. אם תתמסרו לו ולשיטתו זה לא יהיה קל - מדובר בדיאטה אגרסיבית למדי - אבל זה כנראה שחייכם יהפכו לקלים יותר.

למי זה מיועד?

למי שכבר ניסה הכול, אבל עדיין לא הרים ידיים ועדיין מאמין בעצמו. לא כל אחד יכול לשנות פתאום, יום בהיר אחד, את הרגלי התזונה שלו מקצה לקצה ולהחזיק מעמד בלי מיני המזונות שהוא רגיל אליהם במשך 17 יום לפחות. לא מספיק לרכוש את הספר ולרצות לרזות כדי להצליח בכך - דרוש גם אופי בשביל זה. ומקרר שאין בו פיתויים.

איפה הכי כדאי לקרוא?

בפינת האוכל בבית, תוך כדי אכילת הדברים ש"דיאטת 17 הימים" מתירה לאכול. הספר הזה חייב להיות איתנו, לצדנו, ברגע האמת. הוא עוסק במשהו שנפש האדם הרעב תעשה הכול כדי להתעלם ממנו ולהדחיק אותו. הספר הזה צריך לשבת לנו על הראש, בלי רחמים, דווקא ברגעים שבהם ההתמודדות היא קשה ביותר, תוך כדי הארוחה, כשממש מתחשק להוסיף לה משהו קטן, מלוח או מתוק, רק פעם אחת, בלי שמישהו ישים לב. תפקידו של הספר הוא לגרום לנו להיות מודעים לזה - ואז, אולי, לוותר על ה"מעידה" ולהמשיך בכיוון הרצוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

למה כדאי לקרוא?

כי השיטה הוכיחה את עצמה - ולא בכדי: מסגרות ברורות, מובחנות, עם דד-ליינים, מסייעות לאדם לבצע משימות על הצד הטוב ביותר. פעמים רבות, הן מוציאות מהאדם השואף לעמוד בהן יכולות שהוא לא ידע שהן קיימות בו קודם לכן - וזה, בכלליות, הרעיון שעליו נבנתה השיטה והספר "דיאטת 17 הימים". 17 ימים זה זמן מאוד מסוים. מסגרת מאוד מוגבלת. האופק, מבחינתו של המרזה הפוטנציאלי, לא עד כדי כך רחוק ובלתי מושג. אפשר לעשות את זה. קדימה.

משפט מתוך הספר

"דיאטת 17 הימים אפשרית וקלה לביצוע, שלא כמו דיאטות רבות אחרות שהן רק קצת פחות מורכבות מרשימת הכנה לקראת שיגור מעבורת חלל".

מי יכול לגלם את הגיבור?

אנחנו, במידת הצורך.

לרכישה מאתר סטימצקי

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully