וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת רשת: ערוץ 10 רכש השעשועון "gold rings 5" של יוצר "האח הגדול"

3.4.2017 / 12:13

מי שעומד מאחורי הפורמט המשודר בימים אלו בהצלחה בבריטניה הוא ג'ון דה מול, יוצר "האח הגדול" ו"דה ווייס". הודעה על המכירה פורסמה מיד לאחר פתיחת יריד הפורמטים מיפ שבקאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10 רכש את זכויות ההפקה של חברת טלפה לשעשועון בשם "5 טבעות זהב" (gold rings 5). מי שעומד מאחורי הפורמט הוא ג'ון דה מול, יוצר "האח הגדול" ו"דה ווייס". הודעה על המכירה פורסמה מיד לאחר פתיחת יריד הפורמטים מיפ שבקאן.

"5 טבעות זהב" הוא שעשועון טריוויה חדש המתואר ככזה ש"בו כל פיקסל הוא קריטי. על רצפת LED ענקית מוקרנות תמונות - אשר הן הבסיס לכל שאלה. כדי לענות תשובה נכונה, על המתמודדים להניח טבעת זהב במיקום מדויק על גבי התמונה המשתקפת. זאת כאשר מסיבוב לסיבוב הטבעות הופכות קטנות יותר. מדובר בשעשועון אינטראקטיבי, בגלל האפליקציה שפותחה במיוחד בעבורו. הצופים בבית יכולים למקם את הטבעות שלהם על גבי הטלפון הנייד החכם, להפוך לחלק מהחוויה ואף לזכות בפרסים".

הפורמט משודר בימים אלה בהצלחה בבריטניה (itv) ובהולנד (עונה 2 בקרוב), כאשר בימים הקרובים הוא יעלה בצרפת ובעוד מדינות. דה מול ההולנדי הקים את "אנדמול" ואת "טלפה". על פי המגזין "פורבס" הוא נמצא ברשימת 500 עשירי העולם והונו מעורך ב-2.5 מיליארד דולר.

מטלפה נמסר: "לאחר שנמכרה לצרפת, בריטניה והולנד, אנחנו שמחים לבשר שערוץ 10 ראה את הפוטנציאל העצום בסדרה הזאת. מאוד מרגש להתחיל בשותפות החדשה עימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully