וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר פסח: מורה נבוכים לסרטים לכל המשפחה בחג

5.4.2017 / 0:00

"הדרדסים: הכפר האבוד", "היפה והחיה" או "נשמה של כלב"? שלל סרטים לכל המשפחה מחכים לך באולמות, אז עשינו לכם סדר והכנו מורה נבוכים למה לקחת את הצאצאים

עריכה: ניר חן

החדשות הרעות הן שחופשת הפסח בעיצומה. החדשות העוד יותר רעות, הן שהיא תימשך עוד כשבועיים. החדשות הטובות, יחסית, זה שבתי הקולנוע המקומיים מציגים שלל סרטים טריים לכל המשפחה, כך שיש לא מעט דרכים להפיג את השעמום של הילדים בחופש, ולו לשעה קלה.

כדי לעשות סדר בכל האופציות הללו, התכנסו באולפן וואלה! NEWS להכין מורה נבוכים קצר לסבים, הורים ודודים התוהים לאן לקחת את הרכים בגיל במהלך הפסח.

המדריך מחולק לשלוש קטגוריות. סרטים שמופצים הן בגרסה מקורית והן עם דיבוב לעברית, ומיועדים בעיקר לגילאי היסודי, אך לא יותר מזה - "הדרדסים: הכפר האבוד" ו"בייבי בוס"; סרטים שגם כן מופצים בשתי גרסאות, אבל פונים כבר לילדים קצת פחות קטנים ויכולים לקסום אפילו לבני ובנות הנוער– "היפה והחיה" ו"סרט לגו באטמן"; וכאלה שפונים אף הם לקהל הבוגר יותר, ומלכתחילה מופצים פה רק בגרסה המקורית – "נשמה של כלב" ו"הצב האדום", פנינת אנימציה שעניין הדיבוב בכל מקרה לא רלוונטי לגביה, שכן מלכתחילה אין בה דיאלוגים. בכל מקרה, צפייה נעימה וחג שמח, ונתראה במדריך סרטי החופש הגדול – זה יגיע מהר יותר מכפי שאתם חושבים.

הדרדסים הכפר.
לקטנטנים. מתוך "הדרדסים: הכפר האבוד"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילדים שאוהבים גיבורי-על. מתוך "סרט לגו באטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קחו בחשבון שבסוף ההקרנה הילדים יכריחו אתכם לאמץ הולך על ארבע. מתוך "נשמה של כלב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully