וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהורשע בתרמית: שרון הולצמן ירצה 6 חודשי שירות

6.4.2017 / 11:39

המוזיקאי, חבר להקת "אבטיפוס" לשעבר, הורשע שזייף כתבה ב"גלובס", ולפיה חברה עומדת להימכר, ובכך ניסה להעלות את ערך המניות. בנוסף לעבודות השירות, נקנס ב-30 אלף שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 חודשי מאסר. הולצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) על המוזיקאי שרון הולצמן 6 חודשי מאסר בפועל אשר הומרו לעבודות שירות. זאת לאחר שבחודש דצמבר האחרון הורשע הולצמן, לשעבר חבר להקת "אבטיפוס", בעבירות של תרמית בניירות ערך ובזיוף. הולצמן, המיוצג על ידי עו"ד ארי שמאי, הודה בביצוע העבירות. הוא נקנס גם ב-30 אלף שקלים.

כתב האישום נגד הולצמן הוגש בחודש מאי 2016. לפי כתב האישום, פרסם הולצמן כתבה כוזבת על רכישת חברה כדי להעלות את ערך המניות שלה. לפי האישום, ב-2012 זייף הולצמן כתבת אינטרנט של עיתון "גלובס" על כך שחברת "גזפרום" הרוסית הציעה לרכוש את חברת "גבעות עולם", מה שצפוי היה להעלות את שווי החברה, ופעל להפצת הכתבה בפורומים כלכליים שונים. זאת בכוונה לרמות את קוראי הכתבה ולהניעם לרכוש את ניירות הערך של חברת "גבעות עולם".

על פי כתב האישום, יום לפני פרסום הכתבה הכוזבת רכש הולצמן לחשבונו מניות של "גבעות עולם" בשווי מאה אלף שקלים. יום לאחר פרסום הכתבה הוא ניסה למכור את אחזקותיו אך לא צלח, ולבסוף מכר אותם חמישה ימים לאחר פרסום הכתבה ברווח של כ-2,000 שקל בלבד.

היסטוריה של סערות

שמו של הולצמן, שבין שיריו המוכרים שיר הנושא של הסדרה "מסודרים" - "מה שאני רוצה", כבר נקשר לשערוריות בעבר. ב-2007 פרסם עמוד שכביכול מציג את מותו ממנת יתר, והסעיר את הרשת.

נוסף על כך, ב-2007 תועד הולצמן כשהוא תוקף את כתב התרבות של NRG איתי שטרן בטקס פרסי ערוץ המוזיקה הישראלית במועדון 24 בנמל תל אביב. על פי מקורב לשטרן שנכח באירוע הולצמן תקף אותו משום שהוא סירב לכתוב עליו ביקורת בעבר, ובתגובה הוא פנה לכתבי ברנז'ה באתרי אינטרנט שונים, וניסה להפיץ שמועה כאילו שטרן דרש ממנו כסף בתמורה לביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully