וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אלן פרסונס פרוג'קט ישובו הקיץ לישראל

6.4.2017 / 20:32

מגעים מתקדמים להבאת להקת "אלן פרסונס פרוג'קט" הקיץ לישראל - כך נודע לוואלה! תרבות. הלהקה חתומה בין השאר על הלהיטים "Eye in the Sky" ו-"Old and Wise". הופעותיה הקודמות בארץ היו בשנים 2010 ו-2015

אלן פרסונס פרוג'קט. שלומי פינטו,
אלן פרסונס פרוג'קט בהופעה הקודמת בישראל/שלומי פינטו

למרות שהיה נדמה שאין מקום להכניס אפילו סיכה נוספת בקיץ ההופעות הבינלאומיות המבורך והעמוס בישראל, מסתמן רכש נוסף. לוואלה! תרבות נודע על מגעים מתקדמים על הבאת "אלן פרסונס לייב פרוג'קט" להופעה נוספת בישראל הקיץ. הלהקה הופיעה בישראל פעמיים בעבר: במרץ 2010 בהיכל התרבות בתל אביב, ושוב בפברואר 2015 בהיכל הספורט יד אליהו בתל אביב. ביקור נוסף בארץ שתוכנן להתקיים ב-2012 – בוטל בסופו של דבר.

אלן פרסונס הוא מוזיקאי ומפיק מוזיקלי, שעבד כטכנאי קול באולפני אבי רוד והיה מעורב באלבום אבי רוד של הביטלס, בתקליטי פינק פלויד (ובהם "הצד האפל של הירח") וכן הפיק את אלבום "Year of the Cat" של אל סטיוארט. בשנת 1975 הקים עם אריק וולפסון את להקת אלן פרסונס פרוג'קט. בניגוד למבנה המקובל בלהקות, באלן פרסונס פרוג'קט ההתבססות היתה על המפיקים והמעבדים ולא על המבצעים והנגנים.

אלבומם הראשון יצא בשנת 1976, "Tales of Mystery and Imagination" שמו, אלבום קונספט משירי אדגר אלן פו. מאז הוציאה הלהקה 10 אלבומים, והגיעה לשיא הצלחתה עם אלבומה השישי "Eye in the Sky", שיצא ב-1982. שיר הנושא, שביצע וולפסון, הפך ללהיטם הגדול ביותר, והגיע למקום השלישי במצעד הפזמונים האמריקאי. האלבום עצמו הגיע לרשימת עשרת האלבומים הטובים ביותר ב-10 מדינות שונות. להיטים נוספים של הלהקה: "Sirius", הקטע האינסטרומנטלי הפותח את "Eye in the Sky", השיר "Old and Wise" מאותו אלבום, ו-"The Turn Of A Friendly Card", שיר הנושא של אלבומם החמישי. אלבומם האחרון "Gaudi" יצא בשנת 1987 וכשלוש שנים לאחר מכן הלהקה התפרקה. בשנת 2009 מת וולפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully