וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בניו-יורק: "חברים" בגרסת המחזמר

12.4.2017 / 17:36

בסתיו הקרוב תעלה באוף ברודווי גרסה מוזיקלית לסיטקום המצליח חברים. בין השירים שיוצגו על הבמה "היינו בהפסקה", "אוי אלוהים! זו ג'ניס" ו"הפרק בו עשינו מיליון דולר לפרק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב המחזמר. "חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורות מרגשות לחוברי הסדרה "חברים": השישייה האהובה חוזרת והפעם במחזמר. אמנם את הדמויות יגלמו שחקנים אחרים, אבל רוח הסדרה תורגש היטב. כך למשל בין הנאמברים שישתתפו במחזמר ניתן למצוא את "היינו בהפסקה", "אוי אלוהים! זו ג'ניס", ו"בית הקפה היחיד בניו יורק". נאמבר נוסף שולח עקיצה אל השחקנים של הסדרה ואף מרמז על אופיו הפרודי של המחזמר - תחת השם "הפרק בו עשינו מיליון דולר לפרק". כזכור כוכבי הסדרה ניהלו משא ומתן משותף על שכרם, וכל משתתף מהשישייה הרוויח מיליון דולר לפרק בעונה האחרונה.

אומנם לא מדובר בהפקה רשמית, ולמרות זאת המחזמר כבר הצליח לעורר עניין רב בתקשורת המקומית. על ההפקה, שתקרא "חברים! המחזמר", חתומים בוב וטובלי מקסמית', זוג יוצרים שאחראיים בין היתר על מחזמרים בהשראת "צער גידול בנות", "הצלצול הגואל", ולאחרונה הפיקו פרודיה הלועגת לעולם הריאליטי, שילוב של המחזמר "חתולים" ו"הקרדשיאן" העונה לשם ה"קאטדשיאנס". הגרסה החדשה ל"חברים" מבוססת על מחזמר דומה שעלה בשנה שעברה בשיקגו, אף הוא אינו הפקה רשמית. לא ברור מה פיבי הייתה חושבת על ההתמסחרות הזו, אבל עבורנו, המעריצים שניזונים כבר כמעט שני עשורים משידורים חוזרים, בהחלט מדובר בחידוש מרענן. ג'ואי כבר בעניין.

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully