וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: "מהיר ועצבני 8" יקבע את הפתיחה הקופתית הגבוהה אי פעם

17.4.2017 / 18:37

אם ההערכות יתגלו כנכונות, "מהיר ועצבני 8" יעקוף את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ועם 532 מיליון דולר, ירשום את הפתיחה הבינלאומית הגבוהה אי פעם. הרבה בזכות סין, וגם קצת הודות לישראל

עריכה: ניר חן

פסח 2017 ייזכר גם כחג שבו "מהיר ועצבני" ביססה את מעמדה כסדרת הסרטים המצליחה בעולם. הפרק השמיני בה עלה לאקרנים בסוף השבוע האחרון, ולפי ההערכות גרף במהלך הימים האחרונים כ-532.25 מיליון דולר ברחבי תבל, מה שאיפשר לו לעקוף את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ולהתייצב במקום הראשון בטבלת הפתיחות הקופתיות הבינלאומיות הגבוהות אי פעם.

הסרט אמנם הכניס "רק" 100.2 מיליון דולר בארצות הברית, פחות מקודמו, אבל פיצה על כך הודות להצלחתו במדינות אחרות ברחבי העולם – מה שממחיש גם את החשיבות ההולכת ומתגברת של השוק הבינלאומי בתעשיית הקולנוע. בסין, למשל, הוא גרף כ-190 מיליון דולר, דבר המהווה שיא בפני עצמו.

גם בישראל זוכה הסרט להצלחה רבה. לפי ההערכות, כמעט 300 אלף איש ראו אותו מאז עלה כאן ברביעי בלילה, וכל אחד מן הקומפלקסים הגדולים כאן מקרין אותו בו זמנית ביותר מעשרים אולמות בו זמנית.

החדשות הטובות לרואי החשבון בהוליווד היא שאנו עומדים לקבל בשנים הקרובות לפחות עוד שני פרקים בסדרת הסרטים, ואם גם הם יזכו להצלחה קופתית שכזו, אז מן הסתם המירוץ של "מהיר ועצבני" לא ייעצר בכך ונקבל עוד ועוד תוצרים של הסדרה הכה פופולרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש מישהו בעולם שלא ראה? מתוך "מהיר ועצבני 8"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully