וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: צפו בדודו טסה והכוויתים בהופעת החימום האחרונה בארצות הברית לרדיוהד

20.4.2017 / 14:21

שלשום הגיע לסיומו הסיבוב בו דודו טסה והכוויתים ונסרין קדרי חיממו את רדיוהד בארצות הברית. צפו בקליפ מהופעת החימום האחרונה של טסה והכוויתים בברקלי, לפני שהם ייפגשו עם רדיוהד בהופעתה ביולי בפארק הירקון. בנוסף, צפו בתמונה של חברי רדיוהד וטסה

יח"צ - חד פעמי

דודו טסה והכוויתים, לצד נסרין קדרי, כבשו את ארצות הברית במופעי החימום שלהם ללהקת רדיוהד, ושלשום (18 באפריל) התקיים מופע החימום האחרון שלהם בתיאטרון היווני בברקלי, קליפורניה. האמנים צפויים להופיע שוב בפסטיבל קואצ'לה מחר (שישי), אבל במקרה זה לא יחממו את רדיוהד. סיבוב ההופעות נפתח במיאמי ב-30 במרץ. טסה והכוויתים יחממו את רדיוהד גם בהופעתם בפארק הירקון, שתתקיים ב-19 ביולי.

"זו היתה חוויה מאוד מאתגרת ומרגשת עבור הפרוייקט ועבורי", מסר טסה. "היה מרגש במיוחד לראות קהל חדש מגיב בעוצמות כאלה למוסיקה שהם לא הכירו לפני ובשפה שרובם לא דיברו. החוויה היתה מעצימה ברמה המקצועית, הופענו על הבמות הגדולות והמכובדות בעולם והיחס שקיבלנו מרדיוהד והצוות שלהם היה נפלא ומעורר השראה".

טום יורק, ג'וני גרינווד ודודו טסה במהלך סיבוב ההופעות של רדיוהד בארצות הברית שבו ההרכב דודו טסה והכוויתים חימם את הלהקה. עמוד האינסטגרם של טסה, צילום מסך
טום יורק וג'וני גרינווד נרגשים מההזדמנות להצטלם עם דודו טסה/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של טסה

מוקדם יותר, לפני יציאתו למסע המרגש, מסר טסה: "בשנת 2010 נתתי לג'וני גרינווד ויניל של 'דודו טסה והכוויתים' והופתעתי לגלות ששיר מהאלבום עלה באתר של רדיוהד. לא יכולתי לדמיין מציאות שבה רדיוהד מזמינים אותי לפתוח סיבוב הופעות שלם שלהם בארה"ב. אנחנו מאוד נרגשים ושמחים להצטרף גם להופעה בפארק הירקון".

דודו טסה והכוויתים הוציאו שני אלבומים, הראשון יצא בפברואר 2011 והורכב ממלים של סבו ואחיו, דאוד וסאלח אל-כוויתי, והשני יצא ב-2015, והפרויקט זכה ללא מעט ביקורות טובות. צפו (מעל) בקליפ בלעדי מתוך הופעת החימום האחרונה בסבב ההופעות של דודו טסה והכוויתים בו הם מבצעים את "עלא שו'אטי", שיר הנושא של אלבומם השני.

עוד באותו נושא

כבוד ענק: דודו טסה יחמם את להקת רדיוהד בארה"ב

לכתבה המלאה

ג'וני גרינווד, גיטריסט רדיוהד, בוידאו משעשע מהופעה

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully