וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעשו טוב ואנשים יזכרו אתכם": הספר שריגש את עדי ביטי

22.5.2017 / 12:13

"אשמת הכוכבים" הוא רומן העוסק בהתמודדות, משפחה, אהבה ומוות, ולאחר תרגומו לעברית הפך פופולרי בקרב בני הנוער בישראל. במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, הזמנו את הזמרת והמנחה עדי ביטי להקריא פסקה ולומר מדוע בחרה בספר זה

צילום מסך

"הייזל יודעת את האמת: 'הסיכוי שלנו לפגוע בעולם שווה לסיכוי שלנו לעזור לו, ואין לנו סיכוי לעשות אף אחד מהשניים". הרומן "אשמת הכוכבים" מאת ג'ון גרין יצא לאור בשנת 2012 ומספר את סיפורה של נערה בת 17 בשם הייזל, החולה בסרטן. הייזל, שנשלחת על ידי הוריה לקבוצת תמיכה בה היא פוגשת ומתאהבת באוגאסטוס ווטרס בן ה-18, שחקן כדורסל לשעבר וקטוע רגל. הספר עוסק בהתמודדות, יחסים משפחתיים, אהבה ומוות, ולאחר תרגומו לעברית הפך פופולרי מאוד בקרב בני הנוער בישראל.

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף רשת סטימצקי, הזמנו את הזמרת והמנחה עדי ביטי להקריא פסקה מ"אשמת הכוכבים" ולספר מדוע בחרה דווקא בספר זה. "כולנו בשלב מסוים בחיים מהרהרים על איך אנשים יזכרו אותנו ואיך אנחנו מצטיירים לאנשים", מספרת ביטי מדוע בחרה להקריא מספר זה, "רובנו לא נשנה את העולם, אבל מספיק שנעשה טוב בחלקה הקטנה שלנו והאנשים שסביבנו יזכו להכיר את ה'אני האמיתי', וזה מספיק".

לרכישה מאתר סטימצקי

עוד בנושא:

עם הספר? החידון שיגלה לכם עד כמה אתם באמת קוראים ספרים

מלחמת 18 השנים: הספר שכל אבא חייב לקרוא

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully