וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכלום שגורם להרגיש תחושה של שלמות": הספר שתתחילו לרוץ איתו

14.5.2017 / 8:05

"נולדנו לרוץ" מאת כריסטופר מקדוגל מתאר דרך האבולוציה של הריצה את עולם החוויות הגופניות והנפשיות של האדם. במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, הזמנו את השדרנית והמגישה מירי נבו להקריא פסקה ולומר מדוע בחרה בספר זה

צילום מסך

"אני כל הזמן נזכר איך נהג גארפ לזנק אל מחוץ לחדרו באמצע יום עבודה לריצה של שמונה קילומטרים. יש משהו כל כך אוניברסלי בתחושה הזאת, באופן שהריצה מאחדת את שני הדחפים הקמאיים ביותר שלנו: הפחד והעונג. אנחנו רצים כשאנחנו פוחדים, אנחנו רצים כשאנחנו מתלהבים, אנחנו בורחים בריצה מבעיות, אנחנו מתרוצצים בשביל הכיף, ולרוב אנחנו רצים כשרע לנו". ברב-המכר העולמי "נולדנו לרוץ" שיצא לאור בשנת 2009, מתאר כריסטופר מקדוגל את גיבורי ספרו בנ?י שבט הטראו?מארה ומייקה טרו? ("ק?ב??יו? ב??ל?נקו?"), שהפכו בעקבותיו לדמויות מוכרות, לא רק בקרב רצים וטריאתלטים חובבים ומקצועיים. הספר מתאר דרך הריצה את עולם החוויות הגופניות והנפשיות ומהווה מסע מרתק אל האבולוציה של הריצה והדרך שבה היא מעוררת חדווה וזיכרונות.

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף רשת סטימצקי, הזמנו את השדרנית והמגישה מירי נבו להקריא פסקה מ"נולדנו לרוץ" ולספר מדוע בחרה דווקא בספר זה. "מקדוגל מדבר על הדבר המהותי שלנו כאנשים - על אהבת התהליך ולא רק אהבת התוצאה", מספרת נבו, "לחוש את הכלום הזה שקורה תוך כדי שרצים, הכלום שגורם להרגיש תחושה של שלמות".

לרכישה מאתר סטימצקי

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully