וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סיטקום אגדי שב לחיים: "רוזאן" חוזרת עם הקאסט המקורי

28.4.2017 / 22:09

רוזאן בר, ג'ון גודמן, ג'וני גאלקי (לנארד מ"המפץ הגדול") ויתר הקאסט מצויים בתהליך לשחזר את תפקידיהם באירוע טלוויזיוני בן 8 פרקים. הסיטקום פורץ הדרך שודר בין השנים 1988 ל-1997 והיה בין החלוצים שהציגו משפחה לא מושלמת או מלוקקת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת קונור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל חידושי הסדרות לא נגמר. האתר דדליין הוליווד מדווח כי הסיטקום פורץ הדרך של רשת ABC יזכה לחיים חדשים. חברי הקאסט המקורי (כולל רוזאן בר, ג'ון גודמן ושרה גילברט) ישובו אל תפקידיהם, ואילו אחרים בקאסט (דוגמת לורי מטקאלף וג'וני גאלקי, הוא לנארד מ"המפץ הגדול") מצויים בתהליכים מתקדמים להצטרף אף הם. לפי שעה מדובר ב-8 פרקים, אבל כמו במקרים קודמים של תחיית סדרות, הצלחה שלה עשויה להניב המשך. מספר רשתות טלוויזיה בארה"ב מציעות מחיר כדי לשדר את הסדרה בבלעדיות אצלן, בכללן נטפליקס שאחראית ללא מעט חידושים בשנים האחרונות (בין היתר "צער גידול בנות" ו"בנות גילמור"), אולם מסיבות סנטימנטליות כנראה ABC תזכה בכבוד ובעונג.

"רוזאן", ששודרה בין השנים 1988 ל-1997, הייתה בין הסיטקומים החלוציים שנוצרו כתגובת נגד למשפחות הטלוויזיוניות המושלמות של שנות השמונים, בפרט "משפחת קוסבי" המצליחה. היא הפכה להצלחת ענק ולאורך שש שנותיה הראשונות דורגה בעקביות בחמשת הסדרות הנצפות בארה"ב, ולפרקים אף הייתה הנצפית ביותר. היא עקבה אחר משפחת קונור בת למעמד הצווארון הכחול, עם הורים חסרי סבלנות שלא מהססים לסנוט בילדיהם וזה בזה, אבל עדיין כמובן אוהבים ועוזרים זה לזה. בר זכתה על תפקידה באמי פעם אחת, ואילו מטקאלף לקחה את הפרס שלוש פעמים. בין הכוכבים שהחלו בסדרה את דרכם בתפקידי אורח ניתן למנות גם ג'ורג' קלוני בתפקיד אורח מתמשך, ובין כותביה מאז היו גם ג'וס ווידון ("באפי", "הנוקמים") ונורם מקדונלד ("סאטרדיי נייט לייב"). בישראל היא שודרה בערוץ הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully