וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיסט להקת גרנדדי, קווין גרסיה, הלך לעולמו בגיל 41

3.5.2017 / 9:50

חברי הלהקה אישרו את מותו של גרסיה בהודעה רשמית. גרסיה הלך לעולמו כתוצאה משבץ קשה. הוא היה ממייסדי להקת האינדי-רוק, והגיע עמה לישראל לפני כחודש וחצי

קווין גרסיה. ניר גורלי, מערכת וואלה! NEWS
קווין גרסיה במהלך ביקורו בישראל/מערכת וואלה! NEWS, ניר גורלי

קווין גרסיה, הבסיסט ואחד ממייסדי להקת האינדי רוק גרנדדי, מת אמש (שלישי) במפתיע בעקבות שבץ קטלני. גרסיה נאבק על חייו מאז יום שני, אז הובהל לבית החולים במודסטו, קליפורניה, כשהוא במצב קריטי. הוא היה בן 41 במותו.

בהודעה רשמית מטעם הלהקה נמסר: "אין מילים שיכולות להביע את מה שאנחנו רוצים לומר. אנחנו שבורים לחלוטין לומר שאיבדנו את חברנו ושותפנו ללהקה, קווין גרסיה. הוא נכנס להשלכות של שבץ קטלני. זכינו להיפרד ממנו, והוא היה מוקף בחבריו ובמשפחתו.

"קווין החל לנגן בגרנדדי כשהיה בן 15. הוא היה מלאך אמיתי. הוא ניווט את חייו באצילות, אדיבות ואדיבות מיוחדת במינה. הוא היה אהוב עמוקות על ידי רבים כל כך. הוא היה אב גאה לשני ילדים, ג'יידן וגאווין. הוא הותיר אחריו את סבתו, ג'ואן, הוריו רנדי וברברה, אחיו קרייג וג'ף, ואשתו סונדרה. יהיה לנו מה לומר בימים הבאים. כרגע ארבעתנו מתאבלים יחד".

גרנדדי הוקמה ב-1992, וחברים בה הסולן, הגיטריסט והקלידן ג'ייסון ליטל, המתופף אהרון ברץ', הגיטריסט ג'ים פרצ'יילד והקלידן טים דריידן. הלהקה התפרקה ב-2006 והתאחדה שוב ב-2012, וזכתה להצלחה מחודשת. גרנדדי הופיעו בישראל לפני כחודש וחצי בהופעה שהוכתרה כהצלחה גדולה.

גרנדדי בבארבי תל אביב 20/3/2017, ג'ייסון לייטל. לירון שניידר,
גרסיה מצד ימין במהלך ההופעה של גרנדדי בתל אביב/לירון שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully