וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטן, הניתוח והתקווה: עינת שרוף פותחת את הלב

בת אל בלן

9.5.2017 / 6:08

השמירה על האופטימיות אחרי הניתוח ("המוזיקה הצילה אותי"), הדבר האהוב עליה ("להסתובב בשקט בבית") והחלום להיכנס לפוליטיקה ("יאיר לא צריך לחוש מאוים"). עינת שרוף מטפסת על שולחנות בספרייה ומדברת על הכול - אבל בשקט

צילום מסך

אם חשבתם שספרייה חייבת להיות מקום שקט - טעיתם. כי כשבת אל בלן לוקחת את האישה הכי שמחה ורועשת בישראל, מלכת השירה בציבור עינת שרוף, ל"יום כיף" בספריית בית אריאלה בתל אביב - צאו מנקודת הנחה שיהיה רועש, רועש מאוד. שרוף רקדה, שרה, התעמלה ואפילו קפצה על שולחנות הספרייה - לתדהמת בת אל ואורחי הספרייה.

בין לבין שוחחה בת אל עם עינת שרוף על הסרטן שממנו החלימה. "הרבה פעמים אני באה להופעות ואנשים מספרים לי – 'תדעי לך, באתי עם מצב רוח רע ואחרי הערב שלך פתאום נהייתה לי אנרגיה טובה'. ואני אומרת – בואנ'ה, אני מביאה את האנרגיה הטובה הזו לאחרים, עכשיו אני צריכה אותה. דקה לפני שהייתי נכנסת לרופא שמעתי מוזיקה שמחה והכול נראה לי הרבה יותר אופטימי והרבה יותר טוב. אותי מוזיקה מצילה תמיד. ביום שחזרתי מהניתוח, הייתי בבית בהרגשת הקלה ענקית עם עוד 20 איש מסביבי. זה מה שאני רוצה. אני רוצה תמיד להיות מוקפת באנשים ובאנרגיות טובות ולא להיות בכעס ולא להיות במרירות. אני יודעת שזה נשמע נורא נאיבי, אבל זה אפשרי".

יש סיכוי שתיכנסי לפוליטיקה?

"כן, ברור"

יאיר לפיד צריך להרגיש מאוים?

"לא, מה פתאום, יאיר הולך בביטחון עם מה שהוא עושה ואני מאוד מצדדת בו".

למעלה - צפו בריאיון המלא והקורע מצחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully