וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שגנב מיליונים: מנהלה של אלאניס מוריסט ל-6 שנות מאסר

4.5.2017 / 13:54

מנהל הכספים של המוזיקאית, ג'ונתן שוורץ, נשפט לשש שנות מאסר לאחר שהודה בגניבת 5 מיליון דולר ממנה. שוורץ הודה בגניבת מיליון דולר מדמות מפורסמת אחרת

אלאניס מוריסט. Mark Davis, GettyImages
התעמתה איתו. מוריסט/GettyImages, Mark Davis

לאחר שהודה בגניבת מיליוני דולרים מלקוחותיו – בין השאר 5 מיליון דולר מהמוזיקאית אלאניס מוריסט – נשפט מנהל הכספים ג'ונתן שוורץ לשש שנות מאסר.

לפני ארבעה חודשים הודה שוורץ במסגרת עסקת טיעון בבית משפט בלוס אנג'לס בגניבת 5 מיליון דולר מהונה של מוריסט לאורך השנים. הסכום, שנגנב על פני תקופה של שלוש וחצי שנים, הוצא מחשבונה של הזמרת וחולק לסכומים קטנים שהוגדרו בדו"ח ההוצאות תחת הגדרות שונות.

על פי הצהרותיו של שוורץ בבית המשפט, כשמוריסט התעמתה עימו לגבי הסכומים הגדולים שחסרו בחשבונה, הוא שיקר וסיפר לה שהשקיע את הכספים בעסק בלתי חוקי לגידול קנאביס. בנוסף לגניבה ממוריסט, הודה שוורץ גם בגניבת למעלה ממיליון דולר מדמות מפורסמת אחרת, וכן 1.7 מיליון דולר נוספים מכוכב ספורט.

בתביעה שהגישה מוריסט לבית המשפט, נטען כי הנזקים שגרם לה שוורץ נאמדים ב-15 מיליון דולר, בעבור גניבה וזדון. בטיעוני ההגנה נכתב שהזמרת ויתרה על הצעה גבוהה במיוחד להופיע בלוס אנג'לס, אחרי שסוכנה שכנע אותה כי אינה זקוקה לכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully