וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: HBO מפתחת ארבע סדרות המשך ל"משחקי הכס"

5.5.2017 / 6:30

רשת הכבלים אישרה כי ארבעה צוותי תסריטאים גובשו לעבודה על ארבעה פרויקטים שיתרחשו ביקום הסדרה. בשלב זה לא ברור אם הצוותים יתחרו אלה באלה, או ש-HBO אכן מתכננת להפיק ארבע סדרות חדשות

העונה השביעית של משחקי הכס. helen solan / HBO, אתר רשמי
זה לא הסוף, זאת/אתר רשמי, helen solan / HBO

אחרי הרבה דיווחים ושמועות, אישרה רשת HBO רשמית כי היא מתכננת להמשיך לעסוק ביקום "משחקי הכס", גם אחרי סיומה של הסדרה. כזכור, העונה השביעית של הפנטזיה המצליחה תגיע למסכים ביולי הקרוב, ולאחריה עונה שמינית ואחרונה בשנה הבאה.

על פי דיווחים באתרי המדיה בארה"ב, גייסה הרשת לא פחות מארבעה צוותי עבודה של תסריטאים לארבע סדרות שונות: מקס רובינשטיין ("גודזילה", "קונג: אי הגולגולת") בקבוצה הראשונה, ג'יין גולדמן ("קינגסמן") וג'ורג' ר. ר. מרטין בקבוצה השנייה; בריאן הלגלנד ("סודות אל איי") בקבוצה השלישית; וקרלי ווריי ("מד מן", "הנותרים") וג'ורג' ר. ר. מרטין בקבוצה הרביעית. יוצרי "משחקי הכס", דן וייס ודיוויד בניוף ישמשו כמפיקים בפועל בכל הפרויקטים.

מיד נבהיר שאין כאן טעות. הסופר של סדרת "שיר של אש ושל קרח" יהיה מעורב בשתיים מארבע קבוצות הפיתוח. אם נמניתם על מי שעדיין ציפו מהסופר להשלים את שני הספרים האחרונים עליהם הוא עומל, קבלו בזאת את תנחומינו הכנים.

העונה השביעית של משחקי הכס. helen solan / HBO, אתר רשמי
אפשר כבר להתחיל לפנטז על מה צפוי לנו בהמשך/אתר רשמי, helen solan / HBO

מאחר ופרטים נוספים על התוכניות לא נמסרו, ניתן לשער כי אחת משתי אפשרויות קיימות כרגע: הראשונה היא שארבע הקבוצות יתחרו זו בזו על תסריט אחד לסדרה אחת, שתיבחר ותופק בסופו של דבר. אפשרות נוספת היא שאכן מדובר בארבע סדרות חדשות, ומכאן סלולה הדרך לאינספור תרחישים (סדרות מבוססות דמויות, סדרות פריקוול, סדרות המבוססות על סדרת הנובלות הקצרות של מרטין "Dunk & Egg", סדרות שימשיכו את עלילת "משחקי הכס" ועוד).

כך או אחרת, מעריצי הסדרה יכולים להתנחם בכך שיש למה לצפות גם מעבר ל-13 הפרקים האחרונים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully