וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר החדש של "דנקרק"

5.5.2017 / 19:36

חם מהתנור: הנה עוד קדימון עם עוד פרטים על "דנקרק", האפוס המלחמתי של כריסטופר נולאן שצפוי להיות אחד הסרטים הגדולים של הקיץ

צילום מסך

הקיץ כבר כאן וגם אחד הסרטים הגדולים שלו הולך ומתקרב: הכוונה כמובן לאפוס המלחמתי "דנקרק", שיגיע לאקרנים בארץ וברחבי העולם בסוף יולי, והיום (שישי) אולפני וורנר הפגיזו עם טריילר חדש לקראת הפצתו, המגלה עליו עוד פרטים.

את הסרט ביים כריסטופר נולאן, מי שחתום על טרילוגיית "האביר האפל" ועל "התחלה" והוא ללא ספק מן הקולנוענים המוכשרים והמעניינים בדורנו, והוא נקרא בשם אחד המבצעים החשובים והמפורסמים של מלחמת העולם השנייה. מככבים בו, בין השאר, טום הארדי, קנת בראנה, מרק ריילנס, הארי סטיילס ורבים ואחרים ומן הסתם הוא יהיה אחד הלהיטים הגדולים של החמסין ואולי גם של עונת האוסקרים.

בו בזמן שיצא הטריילר, היה מעורב נולאן באחת השמועות החמות של הימים האחרונים בתעשיית הקולנוע – פרסומים שונים שהתפשטו ברשת, וקשרו את שמו של הקולנוען המהולל לסרט החדש בסדרת בונד, אם כמפיק ואם כבמאי. בשלב זה, אין לכך בסיס ונראה שמדובר בספוקלציה בלבד, כך שבינתיים נסתפק בטריילר החדש של "דנקרק" ונמשיך לחכות במתח לסרט המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully