וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך מספר על ההופעה הגרועה ביותר בחייו

8.5.2017 / 0:13

שלום חנוך משתף בקבלת פנים צוננת שנתקל בה בהופעה, כשהקהל קם ועזב אותה באמצע. חנוך אמר את הדברים בריאיון לסרט "הערב בצוותא – סיפורו של המועדון", שישודר בשישי בערוץ 24. "תוך כדי שירה כבר חשבתי על העתיד שלי". צפו

יח"צ - חד פעמי

"נקבעה הופעה בצוותא, והנה אני לבד עם גיטרה צריך למלא ערב שלם. זה היה ממש מבהיל. הרגשתי שהם לא יודעים מה אני רוצה מהם. אין להם באמת מושג מה אני רוצה. תוך כדי שירה כבר חשבתי על העתיד שלי", כך אמר שלום חנוך בסרט "הערב בצוותא – סיפורו של המועדון", שישודר בערוץ 24 ביום שישי (12 במאי) בשעה 15:00. המחזאי הלל מיטלפונקט הוסיף: "אתה פתאום ראית תוך כדי הופעה קהל קם והולך, רצית לבכות בשבילו. זו הייתה קבלת פנים קשה מאוד".

הסרט חוזר למוזיקה שנוצרה במועדון צוותא ובוצעה בו, בוחן את הקשר בין ימי צוותא לתולדות התרבות והחברה הישראלית וממחיש כיצד מרתף תל אביבי הפך לסוג של מעבדה, שבה התפתחו האמנים והמופעים שמשפיעים על המוזיקה הישראלית עד היום. בנוסף לחנוך, מתראיינים בסרט גם שלמה ארצי, אהוד בנאי, נורית גלרון, גידי גוב, קורין אלאל, יואב קוטנר, דיויד ברוזה, אלכס אנסקי, אריאל זילבר, אבי קושניר, דביר בנדק, אפי נצר ואמנים נוספים שעבדו בצוותא לאורך השנים. לצד הראיונות, בסרט משולבים קטעי ארכיון מתוך הופעות שנערכו במועדון. את הסרט יצר וערך שי להב וביים שוקי גוזיק, שחתומים יחד גם על הסדרה "מהכרם עד קיסריה" ששודרה בערוץ 24. צפו בקטע מהסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully