וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הסרט הכי מפחיד בסדרה": מאחורי הקלעים של "הנוסע השמיני: קובננט"

7.5.2017 / 18:48

לקראת עליית "הנוסע השמיני: קובננט", צפו בקטעים מן הסרט ובראיונות קצרצרים עם יוצריו ועם כוכביו, הנשבעים כי הם הולכים לגרום לנו לצרוח

יח"צ - חד פעמי

"הנוסע השמיני: קובננט", שיעלה כאן לאקרנים ב-18 במאי, הוא הפרק השישי בסדרת סרטי המד"ב המצליחה והמבהילה, וכוכבו מייקל פאסבנדר מבטיח כי הוא המפחיד מכולם. כך בסרטון מיוחד מאחורי הקלעים של ההפקה עתירת התקציב, שיצא הערב (שני) ואתם מוזמנים לצפות בו כעת.

בסרטון, המציג גם כמה קטעים מן הסרט שטרם נחשפנו אליהם, מתראיינים גם שניים מן הכוכבים האחרים של "הנוסע השמיני: קובננט" – קתרין ווטרסטון ודני מקברייד. כל אלה מציגים לנו את הסיפור על צוות ספינת חלל שחושב כי גילה גן עדן אבוד, אך מגלה כי האמת שונה לגמרי והרבה יותר אפלה.

הנוסע השמיני: קובננט.
לא למוגי לב. מתוך "הנוסע השמיני קובננט"

את הסרט, כמו את הפרק הראשון של "הנוסע השמיני" ואת "פרומותיאוס", הפרק הקודם בסדרה, ביים רידלי סקוט הוותיק. אף הוא מתראיין פה, ומודה כי כל גלגול חדש שלה הוא אתגר מבחינתו, שכן "בכל פעם, צריך למצוא דרך להעלות את הרמה".

הקטעים מן הסרט בהחלט נראים אפקטיביים. כמה מן הביקורות המוקדמות שהתפרסמו עליו בארצות הברית, לעומת זאת, קצת יותר מעורבות, כך שנותר רק לחכות עוד כשבוע וחצי ולגלות בעצמנו אם "הנוסע השמיני: קובננט", כהבטחתו של פאסבנדר, יגרום לנו לצרוח מבהלה לתוך החלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully