וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את היומנים: הקומיקאי כריס רוק יגיע לראשונה להופיע בישראל

8.5.2017 / 11:00

הקומיקאי שכיכב בשורה ארוכה של סרטים הוליוודיים יוצא לסיבוב הופעות ראשון מזה 9 שנים ויגיע לראשונה לישראל. מתי תיערך ההופעה וכמה יעלו כרטיסים?

כריס רוק באוסקר 2016. רויטרס
יגיע לישראל. רוק/רויטרס

אחד הקומיקאים הגדולים בעולם מגיע לישראל: כריס רוק מגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, ראשון אחרי 9 שנים שבהן לא הופיע על במות והתמקד רק בקולנוע ובטלוויזיה. ההופעה תתקיים ב-8 בינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים.

כריס רוק נולד ב-1965 והתפרסם לראשונה בתכנית סאטרדיי נייט לייב לצד אדם סנדלר, דייויד ספייד וכריס פארלי המנוח במקביל לפריצה הגדולה שלו כאמן סטנד-אפ. אדי מרפי גילה את הקומיקאי הצעיר בסרטיו ומשם נסללה הדרך לעשרות סרטים וסדרות טלוויזיה. במקביל הוא הנחה פעמיים את טקס האוסקר.

כריס רוק במשחק בין לוס אנג'לס קליפרס גולדן סטייט ווריירס. AP
התגעגע לבמה? רוק/AP

בראיון חושפני על שער מגזין הרולינג סטון הוא דיבר לאחרונה על גירושיו המתוקשרים שהסתיימו אחרי 18 שנה ובעקבותיהם החליט להתמסר לסטנדאפ שוב, מה שהוליד סיבוב עולמי. בדירוג עדכני של 50 הקומיקאים הגדולים של כל הזמנים במגזין הרולינג סטון הוא הגיע לחמישייה הראשונה. "הרעיונות שלו לגבי מערכות יחסים, גזע ופוליטיקה מאתגרות את שומעיו וגורמות להם לחשב מחדש כל מה שידעו קודם לכן", נכתב. "רוק מעז ללכת רחוק מאוד עם החומרים. לא חושש להתחדש ולהפתיע על הבמה".

על הבאתו של כריס רוק לישראל אמונים קבוצת סברס והמפיק גיל אוליאמפרל. כרטיסים: 9080*, מכירת הכרטיסים תיפתח ביום רביעי בשעה 11:00, מחירי הכרטיסים ינועו בין 269 ל-589 שקלים.

עוד באותו נושא

סקנדל! כריס רוק בגד באשתו עם קרי וושינגטון

לכתבה המלאה
כריס רוק. GettyImages
כמה יעלה כרטיס? רוק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • כריס רוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully