וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי ג'ים גפיגן ביטל את הופעתו בישראל

9.5.2017 / 17:40

גפיגן אמור היה להופיע בהיכל התרבות בתל אביב ב-30 ביוני, אבל נאלץ לבטל את סיבוב ההופעות שלו. מהפקת המופע בישראל נמסר כי רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות. גפיגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיבוב ההופעות העולמי של הקומיקאי ג'ים גפיגן בוטל עקב מצבה הרפואי של אשתו. הופעתו המתוכננת בישראל, שהייתה אמורה להתקיים ב-30 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב, נדחית לעת עתה במסגרת ביטול הסיבוב. גפיגן מסר לקהל הישראלי את התנצלותו ומקווה שיקבלו בהבנה כי עליו להיות לצד אשתו בימים אלו. מהפקת המופע נמסר: "אנו מאחלים לאשתו ג'יני החלמה מהירה ומקווים לראותו פה בעתיד. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם חזרה תוך 14 ימי עסקים מקבלת ההודעה לאמצעי התשלום שעמו רכשו".

גפיגן ידוע בעיקר כסטנדאפיסט וכשחקן, שהשתתף בין היתרבסדרות כמו "פארגו", "חוק וסדר", "טיסת הקונקורד" ואינספור תפקידים נוספים שגורמים לו להיות הבחור שמוכר לכם, אבל לא ברור מאיפה. הוא עוף מוזר במונחים של סצנת הסטנד-אפ העולמית, עם סגנון קומדיה שנחשב "נקי", הוא מסוגל לגרום לאנשים לצחוק ולהרגיש רע בו זמנית בלי לקלל פעם אחת. הנושאים העיקריים שמעסיקים אותו כאבא לחמישה ילדים וגבר ממוצע, הם הורות ואוכל. על המופעים שלו גרף מועמדויות לאמי ולגראמי, ופרסם שני ספרים רבי מכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully