וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם לא הבינו את עופר נחשון וקבעו: "ישראל פורשת מהאירוויזיון"

14.5.2017 / 9:14

אמש, כשהתבקש למסור את הניקוד הישראלי בתחרות האירוויזיון, פנה עופר נחשון לצופים ונפרד מהם בשם עובדי רשות השידור. בעולם לא הבינו והיו משוכנעים שישראל פרשה מהאירוויזיון

יח"צ - חד פעמי

בעולם לא הבינו את עופר נחשון: עיתונים ברחבי בריטניה דיווחו הבוקר (ראשון) כי בתום 44 שנות השתתפות, החליטה ישראל לפרוש מתחרות האירוויזיון. "המדינה פורשת מתחרות השירה השנתית בשל סגירת הערוץ הציבורי", נכתב בעיתון הסאן הבריטי. ואילו עיתון אחר תהה: "האם זו ההופעה האחרונה של ישראל באירוויזיון"? - הטעות הזו הופצה לאחר שאיש רשות השידור, עופר נחשון, פנה לצופים בעת שהתבקש למסור את הניקוד הישראלי - ונפרד מהם בשם עובדי רשות השידור.

נחשון הודה לאירופה על ההשתתפות בתחרות, ומדבריו ניתן היה להבין כאילו ישראל פורשת מהתחרות: "במשך 44 שנים ישראל משתתפת בפלטפורמה הזאת. זכינו שלוש פעמים עם 'הללויה', 'אבניבי' ו'דיווה'", אמר בהתרגשות לצופים ברחבי העולם, "אבל הערב זה הערב האחרון שלנו, בקרוב רשות השידור תסיים את שידוריה. בשם כולנו כאן ברשות השידור אני מבקש לומר: תודה לך אירופה על כל רגעי הקסם והזמנים הנפלאים, עובדי רשות השידור מודים לאירוויזיון ונפרדים. אני מקווה שניפגש שוב בשנה הבאה".

דבריו של נחשון הובנו לא נכון, אולם יש מקום לשאלה היכן ישודר האירוויזיון בשנה הבאה. עם סגירת רשות השידור ששידרה באופן מסורתי את תחרויות האירוויזיון לאורך השנים, ניתן להניח שהוא ישודר בתאגיד השידור הציבור "כאן", אבל אין לכך שום אישור רשמי עד כה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האם זו ההופעה האחרונה"?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל פורשת"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, זו לא ההופעה האחרונה. אימרי זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנצח הגדול - הזמר מפורטוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully