וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה והאם היא גוססת?

15.5.2017 / 0:02

זוכת אירוויזיון 2014, קונצ'יטה וורסט האוסטרית, מעלה לאינסטגרם תמונות עם לוק אחר לגמרי מזה שהתרגלנו לראות אותה וחושפת בראיון: "צריך להרוג אותי"

יח"צ - חד פעמי

תתחילו להיפרד מקונצ'יטה וורסט, האישה המזוקנת האוסטרית שזכתה באירוויזיון 2014, כי היא הולכת למות ממש בקרוב. צפירת הרגעה למעריצים: תומאס נויווירית, המגלם את קונצ'יטה, ימשיך בשגרת חייו הזוהרים. זו רק דמותו, קונצ'יטה, שנמצאת ברגעיה האחרונים. הזמר בן ה-28 העלה לאינסטגרם שלו תמונות חדשות בהן הוא החליף את השמלות הזוהרות והנצנצים לטובת מכנסיים רחבים, מעיל עור וסרבל אופנתי. בראיון למגזין לעיתון הגרמני Die Welt הוא סיפר שהגיע הזמן להשאיר את קונצ'יטה מאחור ולהכיר לעולם את טום האמיתי.

"אני מרגיש שאני רוצה ליצור אדם חדש. להשאיר מאחור את הגברת המזוקנת", הוא אמר, "השגתי כל מה שרציתי מאז שהשתתפתי באירוויזיון והגיע זמנו של טום לצאת החוצה, להראות את עצמו". כשנשאל מה יעלה בגורלה של קונצ'יטה, ענה: "אני צריך להרוג אותה".

לפני:

קונצ'יטה וורסט. ORF/Thomas Ramstorfer,
קונצ'יטה וורסט/ORF/Thomas Ramstorfer

טום קונצ'יטה עבר שיפוץ תדמיתי משמעותי לאחרונה, אך נותר עם השיער הארוך, האיפור והזקן הכל כך מזוהים שלו (אם כי הזקן פחות מטופח מבעבר). המהפך מתבטא בעיקר בביגוד, אם כי טום בדומה לדמותו הדראגית לא מסתפק בג'ינס וחולצה ושומר על מראה מתוקתק ויוקרתי. אם תרצו ליהנות עוד קצת מהאישה המזוקנת שכבשה את אירופה, קונצ'יטה תופיע החודש בפסטיבל המוזיקה Wiener Festwochen בוינה.

קונצ'יטה יצגה בתחרות האירוויזיון את אוסטריה עם השיר "Rise Like a Phoenix" וקיבלה את הפרס בדמעות. "הלילה הזה מוקדש לכל מי שמאמין בעתיד של שלום וחירות", היא אמרה אז, "אתם יודעים מי אתם. אנחנו מאוחדים ובלתי ניתנים לעצירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully