וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לא תעלה על הבמה במהלך הופעתה של אירוסמית' הערב

17.5.2017 / 12:47

בעקבות תרעומת של קוני הכרטיסים, חזרה בה הפקת המופע מהתכנון להעלות את הדוגמנית אל הבמה במהלך ההופעה כחלק מקמפיין מסחרי. הערב תעלה להקת הרוק הוותיקה לבמה בפארק הירקון במסגרת סיבוב הפרידה שלה

אירוסמית'. GettyImages
אירוסמית'/GettyImages

בר רפאלי לא תעלה על הבמה במהלך ההופעה של אירוסמית'. הבוקר (רביעי) נודע כי הדוגמנית צפויה לכאורה לעלות ו"לבצע" עם הלהקה את הלהיט "Crazy" כחלק מהיותה פרזנטורית של חברת קרולינה למקה, שעושה שימוש בשיר בפרסומת שלה, מה שהוביל לזעם של רוכשי הכרטיסים. אלא שמההפקה של ההופעה בישראל אומרים שמבחינתם כלל לא היה תכנון כזה.

"ההופעה על הבמה הערב לא תכלול הופעת אורחת של בר רפאלי", נמסר מטעם בלוסטון, שמפיקה את המופע. "בשעות האחרונות הגיעו להפקה פניות רבות בנושא זה מאז פרסום הידיעה בידיעות אחרונות, ולכן אנו מבקשים להבהיר כי בר רפאלי הוזמנה על ידי סטיבן טיילר כאורחת כבוד וכך יהיה. הזמנה, כפי שידוע לנו, לא כללה עלייה לבמה בשום צורה ולא תתרחש בוודאות מוחלטת".

עד 50% על קולקציית הקיץ של HOODIES. איל נבו,
לא תעלה לבמה. בר רפאלי/איל נבו

23 שנים לאחר שלהקת אירוסמית' הופיעה בפארק הירקון, הערב זה יקרה שוב: להקת הרוק הוותיקה פותחת את סיבוב הפרידה שלה בתל אביב, ועשרות אלפי רוכשי כרטיסים יגיעו הערב לחזות בסטיבן טיילר ושאר חברי הלהקה. הלהקה הישראלית שתחמם את אירוסמית' היא The Paz Band של גל דה פז.

טיילר, 69, הגיע עם בת זוגו איימי אן פרסטון לישראל ביום שבת. במהלך ביקורו בישראל הספיק לבקר בכותל המערבי ובעיר העתיקה בירושלים. יומיים אחריו נחתו בישראל שאר חברי הלהקה. בקיץ 2016 גילה סולן הלהקה סטיבן טיילר בריאיון עם הווארד סטרן כי הלהקה תתפרק לאחר סיבוב ההופעות. "אני אוהב את הלהקה הזו. אנחנו נערוך סיבוב הופעות פרידה כי הגיע הזמן".

אירוסמית', שנוסדה ב-1970, שחררה 15 אלבומי אולפן במרוצת השנים וזכתה לככב ברשימות ההשמעה עם להיטים כמו "Dream On", "Walk This Way", "Livin' on the Edge", "Cryin'", "Amazing" -"I Don't Want to Miss a Thing". . חברי הלהקה הם סטיבן טיילר, ג'ו פרי, גואי קרמר, טום המילטון ובראד וויטפורד. אירוסמית' נחשבת לאחת הלהקות המצליחות והמשפיעות בכל הזמנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אירוסמית'. GettyImages
אירוסמית'/GettyImages
סטיבן טיילר בישראל. חי שלום, מערכת וואלה! NEWS
סטיבן טיילר בשדה התעופה, ביום שבת/מערכת וואלה! NEWS, חי שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully