וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות החדשות של FOX: יום חגם של חובבי מד"ב ופנטזיה

יומיים מתוך הלוח החדש של רשת FOX יוקדשו לסדרות שגיקים אוהבים במיוחד, כולל סדרה המתרחשת ביקום "אקס מן" ופארודיות על "מסע בין כוכבים" ו"תיקים באפלה". כתבה שנייה בסדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל. הספר הסופי. The Orville/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרות החדשות של NBC: "וויל וגרייס" חוזרת, שידורי קשת מככבים

די מדהים להיווכח שגם שנה (וקצת) אחרי ששודר הפרק האחרון של "אמריקן איידול", חסרונה עדיין מורגש בלוח של רשת FOX. הסיבה לכך היא ש"איידול" צפויה לחזור, אבל לא לאותו מקום. רשת ABC רכשה אותה, מה שכבד על לבה של FOX. נשיאת הרשת, דיינה וולדן, לא הסתירה את התחושות בנוגע לכך שתוכנית הדגל שלהם מזה 15 שנה תגיח במקום אחר. "זה כמובן עניין קשה בשבילנו", אמרה בשיחה עם עיתונאים בארה"ב. "אני מרגישה רע עם הידיעה שהיא חוזרת ברשת אחרת".

וולדן הסבירה שבשנים האחרונות שלה "איידול" כבר הייתה יקרה מדי והרשת הפסידה עליה כסף. הרייטינג כמובן ירד משמעותית אבל עדיין היה סולידי, אלא שמשכורות השופטים כבר לא הצדיקו את החזקת התוכנית בחיים. מה ש-FOX רצתה - ואף הייתה במו"מ לשם כך עם מפיקת התוכנית, פרימנטל - הוא לתת לקהל להתגעגע ואז להחזיר אותה בשנת 2020. המפיקים, כפי שניתן להבין, לא רצו לחכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמה רפואית לפי הספר. "The Resident"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אצל FOX נראה שמדובר באסטרטגיה: אפשר ורצוי להחזיר תוכניות וסדרות מן העבר, אבל רק אחרי תקופת צינון. הצלחת שובה של "תיקים באפלה" הביאה עמה שתי תחיות טלוויזיוניות בעונה הקודמת: "24 מורשת" ו"נמלטים". שתיהן הצליחו הרבה פחות מאשר דרמת המסתורין עם מאלדר וסקאלי, ובהתאם גם לא נראה אותן על המסך בעונה הבאה, אם כי FOX לא שוללת את שובן בהמשך. חוזקם של מותגים כאלה, אפילו במקרים של נתונים לא ממש מדהימים לאורך זמן, בכל זאת יוצר באזז ופרסומים שמביאים את הצופים לדגום. זאת גם הסיבה שהרשת זרקה לאוויר את הרעיון להחזיר סדרה שהופקה על ידי האולפן-האח (20th Century Fox Television Studios), אבל מעולם לא שודרה אצלה. "הייתי אומרת ש'איך פגשתי את אמא', אחת הסדרות הגדולות ביותר בספרייה שלנו באולפן", אמרה וולדן. "בשלב מסוים הייתי מקווה שתהיה לי הזדמנות לאחד את הדמויות האלה ולספר סיפור, אם היוצרים קרייג תומאס וקרטר בייז יחשקו בכך".

ובאשר לתכנים מעט יותר חדשים - הרשת נהנתה מהצלחה נאה של שתי סדרות בעונה החולפת: דרמת האקשן "נשק קטלני" והסיטקום המצוין "המיק" (שבשבוע הבא מגיע ל-yes), שאמנם התדרדר ברייטינג לכל אורך עונתו הראשונה, אבל עדיין זוכה לגיבוי גדול מהרשת. בלוח החדש שתי הסדרות אף ישודכו יחדיו לרצף ביום שלישי, ש-FOX מקווה כי ייצור עבורה יום רייטינג חזק. אחריהן תשודר גם העונה החמישית של הקומדיה "ברוקלין תשע תשע", שאולי תיהנה מהמקפצה של קודמותיה. קומדיה ותיקה אחרת, "בחורה חדשה", מגיעה בשנה הבאה אל סיומה. FOX הזמינה עונה שביעית מקוצרת שתמנה שמונה פרקים בלבד, ושעלילתה תתרחש שלוש שנים אחרי סיום העונה הקודמת.

עוד באותו נושא

הסדרות החדשות של NBC: "וויל וגרייס" חוזרת, שידורי קשת מככבים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצמדת לסדרה החזקה של FOX. "המיק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סת' מקפרלן, חביבה של FOX והאיש שמספק לה את אחת הסדרות המצליחות שלה ("איש משפחה"), מביא גם השנה סדרה חדשה, והפעם כזו שאינה אנימציה ובכיכובו, פארודיה על "מסע בין כוכבים". חובבי המד"ב והפנטזיה ישמחו לבדוק גם את "The Gifted", סדרה מעולמות "אקס מן". יחד עם "גות'אם" ו"לוציפר", שני ערבים מתוך הששה של FOX יוקדשו לסדרות מהז'אנרים הללו. זאת בנוסף לעונה נוספת של "תיקים באפלה" שצפויה להגיע ב-2018, וכן הקומדיה "Ghosted" שבמידה רבה מהווה פארודיה עליה, ומככבים בה שני שחקנים קומיים אהובים: אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף") וקרייג רובינסון ("המשרד").

לפני סקירת כל הסדרות המתוסרטות החדשות של FOX, הנה אלה שממשיכות ואלה שנפלו בדרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטן לי יתארח בפרק הראשון. "The Gifted"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכות הלאה

אימפריה (משודרת ב-yes)
איש משפחה (משודרת ב-yes)
ברוקלין תשע תשע (משודרת ב-HOT ובנטפליקס ישראל)
האיש האחרון בעולם (משודרת ב-yes)
הבחורה החדשה (משודרת ב-yes)
המיק (משודרת ב-yes)
יריית פתיחה (Shots Fired, משודרת ב-yes)
משפחת סימפסון (שודרה בערוץ 1)
נשק קטלני (משודרת בסלקום TV)
תיקים באפלה (משודרת ב-yes)
Bob's Burgers
Gotham (משודרת בנטפליקס ישראל)
Lucifer
Star
The Exorcist

עוד לא הוחלט

24: מורשת (משודרת ב-yes)
נמלטים (משודרת ב-yes)

אינן עמנו עוד

בונז (משודרת ב-HOT)
דוקטור רוזווד (משודרת ב-yes)
מלכות הצעקה (שודרה ב-yes)
סליפי הולו (שודרה ב-yes)
עיירה ללא מוצא (שודרה ב-yes)
APB
Son of Zorn
Making History
Pitch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully