וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי עם בר רפאלי: כל מה שקרה במופע של אירוסמית' בפארק הירקון

17.5.2017 / 21:15

רגש מתוק: הערב התקיים המופע הראשון בסיבוב הפרידה של להקת הרוק הוותיקה אירוסמית' לפני פירוקה, בפארק הירקון בתל אביב. הלהקה הופיעה בפני 50 אלף אנשים. סטיבן טיילר שר את "Crazy", ואמר: "בר רפאלי, זה בשבילך!", והתבדח כי ברצונו לעשות עלייה. הנה כל מה שקרה במופע

צילום: אבי כהן

המופע הראשון בסיבוב הפרידה של להקת הרוק הוותיקה אירוסמית' לפני פירוקה הסתיים בשעה 23:15 בפארק הירקון בתל אביב. זוהי הופעתה השנייה של הלהקה בישראל, 23 שנה לאחר המופע הקודם באותו מקום, בפני 50 אלף אנשים, וזהו הישג מרשים מאוד של מכירות כרטיסים לאור ריבוי ההופעות הבינלאומיות השנה.

את הלהקה חיממה גל דה פז ולהקתה, The Paz Band. ההתרגשות הגדולה החלה כשעלו לבמה סטיבן טיילר עם מעיל כסוף וג'ו פרי עם כובע פידורה, שניהם עם משקפי שמש. טיילר צעק "תל אביב", והלהקה החלה לשיר את " Let the Music Do the Talking", שנוצר והוקלט לראשונה על ידי ג'ו פרי, הגיטריסט האגדי של הלהקה, במסגרת פרויקט עצמאי שלו, ואירוסמית' הקליטה לו גרסת כיסוי בשנת 1985. בסיומו של שיר הפתיחה טיילר צעק "ערב טוב" בעברית, ברייש מתגלגלת, ועברה לשיר השני, "Young Lust".

אירוסמית' בתל אביב. דרור עינב
אירוסמית' בתל אביב/דרור עינב

בהמשך, אירוסמית' הרימו את הפארק עם להיטם הענק "Cryin", לקול שאגות הקהל שהצטרף בשירה, וגם השיר הבא היה להיט גדול, "Livin' on the Edge". במהלכו צעק טיילר "תל אביבבבבבבב".

כעבור מספר שירים, טיילר אמר "בר רפאלי, זה בשבילך!", ושיר את הלהיט "Crazy". מוקדם יותר נטען בכלי התקשורת כי הדוגמנית בר רפאלי תופיע עם הלהקה ותבצע איתה את השיר "Crazy" כחלק מהיותה פרזנטורית של חברת משקפיים, שעושה שימוש בשיר בפרסומת שלה. לאחר זעם מצד רוכשי הכרטיסים, יחסי הציבור של המופע הבהירו שהדבר לא יקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אירוסמית' בתל אביב. דרור עינב
הקדיש שיר לבר רפאלי. סטיבן טיילר עם אירוסמית' בפארק הירקון, תל אביב/דרור עינב

בסופו של דבר, עלתה רפאלי לבמה אולם לא שרה. תחילה נעמדה בצד, וטיילר ניגש אליה. הם עשו סלפי באמצע ההופעה, וטיילר צעק: "בר רפאלי איז אין דה האוס". הוא ביצע לידה את השיר "Baby, Please Don't Go".

הפלירטוט עם הקהל נמשך כשטיילר אמר באנגלית "תל אביב, אני חושב לעשות עלייה!", ובהמשך אמר בעברית "אתם אש תל אביב", ולקח כובע מאדם בקהל. כשטיילר ביצע את "I Dont Want To Miss a Thing" מהסרט "ארמגדון" הקהל היה באקסטזה מהשיר.

כשהגיע שלב ההדרן, עלה טיילר לנגן בפסנתר הלבן שהוצב על הקט ווק, עם חולצה שעליה נכתב "גאנז אנד מוזס", וביצע את הלהיט "Dream On". ההדרן השני היה גרסת הכיסוי של להקתו ללהיט "Walk This Way".

בסיומו של המופע, אמר טיילר בעברית: "לילה טוב" לקול תשואות הקהל. את הופעתה בארץ של אירוסמית' הפיקה חברת בלוסטון.

אירוסמית? בפארק הירקון בתל אביב. דרור עינב
אירוסמית' בפארק הירקון, תל אביב/דרור עינב
אירוסמית, תל אביב 2017. אבי כהן
פרי וטיילר/אבי כהן
אירוסמית? בפארק הירקון בתל אביב. דרור עינב
סטיבן טיילר בשיא ההתלהבות/דרור עינב
אירוסמית? בפארק הירקון בתל אביב. דרור עינב
הפגיז. טיילר/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • אירוסמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully